Kjøpe dress i Bergen

Drar opp igjen denne . Skal av alle ting til å gifte meg til høsten og trenger en dress. Så for meg noke i ullstoff av litt grovere materiale. Ønsker meg sjølvsagt en tweed dress , men det er kanskje å dra det litt for langt.

• Liker
Reaksjoner: PinkBulldog
Gratulerer!!

Tweed er ikke å dra det for langt - men da bør det kanskje være destination wedding og tweed som er tema. Men et viktig spørsmål her er hva slags stil bruden ser for seg, altså hva dere tenker skrive av antrekk på invitasjonen?

Gratulerer!!

Tweed er ikke å dra det for langt - men da bør det kanskje være destination wedding og tweed som er tema. Men et viktig spørsmål her er hva slags stil bruden ser for seg, altså hva dere tenker skrive av antrekk på invitasjonen?

Takker , ikkje noke hvit kjole ihvertfall, og vi skal pynte med litt jordfarger . Så ikkje sort eller blå dress.

Grå flanell kanskje?
Skal du ha mye grovere enn det, men ikke tweed, så tenker jeg at det fort blir tweed likevel, bare i herringbone eller noe annet som ikke er rutete tweed. Og da må du nok til England.

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
  • Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Grå flanell kanskje?
Skal du ha mye grovere enn det, men ikke tweed, så tenker jeg at det fort blir tweed likevel, bare i herringbone eller noe annet som ikke er rutete tweed. Og da må du nok til England.

Ho kjem nok til å velge en mørkere brun kjole vil eg tru, så det må nok bli grå. Får sjå ka eg finner i området. Har jo både Ricco vero og Frislid her , men er som regel like greit å kjøre til Bergen.

Du skal være veldig heldig for å finne en passende overligger fra forrige høst i ull/ flanell/ tweed før de nye kolleksjonene ankommer i slutten av august.

Oscar Jacobson har flanell i flere toner av grått på nettsiden sin, hvis du liker snittet deres og kan gå inn i slim fit. Er du mer regulær i formen og litt heldig med størrelsene har de en mellomgrå på salg, tilogmed.