Kjøp av klokke .

Dress / dykker kategori innen disse merkene : Omega, Tag heuer eller longiness . Har et budsjett på 10 - 15 Tusen kr .

Då hadde eg kjøpt denne:
Longines Legend Diver

855e2c28.jpg

Om du googler Longines Legend Diver kommer det opp et godt alternativ til dress/dykker i din prisklasse. Denne kom med og uten dato, men no-daten er nå tatt ut av produksjon så den må du lete litt etter. Absolutt en flott klokke til riktig pris.

Nå synes jeg at flere av dere her inne var noe ufine... Skjerpings!

Og Sponon: Det er vel ikke krav om bokmål her på forumet? Selv om de fleste bruker det...

+1 på Longines :) De har masse flott i den prisklassen, dersom du vil kjøpe nytt. Er du interessert i brukt, så får man mye flott fra Omega til den prisen :)

Lykke til i jakten!

Nå synes jeg at flere av dere her inne var noe ufine... Skjerpings!

Og Sponon: Det er vel ikke krav om bokmål her på forumet? Selv om de fleste bruker det...

+1 på Longines :) De har masse flott i den prisklassen, dersom du vil kjøpe nytt. Er du interessert i brukt, så får man mye flott fra Omega til den prisen :)

Lykke til i jakten!

Ja jeg beklager gjerne. Må innrømme jeg var litt ufin, men i mitt forsvar blir det virkelig som noen her sa: å komme inn på polet og spør etter en vin som kan drikkes. All ekstra informasjon som en vanvligvis legger ved manglet i dette tilfellet. Pris, type, størrelse, farge, metall, merke.. det kom jo etterhvert, men for alt jeg visste, var han ute etter et veggur eller en vekkerklokke.

Jeg er enig med Longines dersom du vil ha nytt, eller Omega dersom du vil ha brukt.

BjørnK......
Fortvil ikke!

Sonen har sin egen kodeks, og det er ikke alle nyankomne gitt å skyte innertier; - eventuelt treffe blinken, i første forsøk.
Spørsmålet ditt ble oppfattet mer vittig og useriøst, enn det motsatte (no offence), all den tid - som det påpekes - det er noe vidtrekkende og lite spisset i sin form.

Det blir nesten det samme som å gå til Vinmonopolet å spørre i kassen om de selger noe vin man kan drikke....

Gjør først et lite søk her ute på de ulike tråder og orienter deg.
Spørsmål blir meget hyggelig og kompetent besvart, så hjelp og bistand vil komme når du måtte ha hakket mer konkrete spørsmål du ønsker innspill på.

Lykke til i din videre klokkejakt på kvalitetsklokke...!:cool:

Klok tale fra Moore

Skal du kjøpe nytt i denne prisklassen vil jeg på det varmeste få anbefale en Longines Legend Diver.

Du kan kikke litt på denne linken.

Edit: Sorry, hadde ikke lest mer enn første side før jeg la inn svar. Ser at denne er anbefalt allerede.