Dress / dykker kategori innen disse merkene : Omega, Tag heuer eller longiness . Har et budsjett på 10 - 15 Tusen kr .
Då hadde eg kjøpt denne:
Longines Legend Diver

Dress / dykker kategori innen disse merkene : Omega, Tag heuer eller longiness . Har et budsjett på 10 - 15 Tusen kr .
Nå synes jeg at flere av dere her inne var noe ufine... Skjerpings!
Og Sponon: Det er vel ikke krav om bokmål her på forumet? Selv om de fleste bruker det...
+1 på LonginesDe har masse flott i den prisklassen, dersom du vil kjøpe nytt. Er du interessert i brukt, så får man mye flott fra Omega til den prisen
Lykke til i jakten!
BjørnK......
Fortvil ikke!
Sonen har sin egen kodeks, og det er ikke alle nyankomne gitt å skyte innertier; - eventuelt treffe blinken, i første forsøk.
Spørsmålet ditt ble oppfattet mer vittig og useriøst, enn det motsatte (no offence), all den tid - som det påpekes - det er noe vidtrekkende og lite spisset i sin form.
Det blir nesten det samme som å gå til Vinmonopolet å spørre i kassen om de selger noe vin man kan drikke....
Gjør først et lite søk her ute på de ulike tråder og orienter deg.
Spørsmål blir meget hyggelig og kompetent besvart, så hjelp og bistand vil komme når du måtte ha hakket mer konkrete spørsmål du ønsker innspill på.
Lykke til i din videre klokkejakt på kvalitetsklokke...!![]()
Nå synes jeg at flere av dere her inne var noe ufine... Skjerpings!
Og Sponon: Det er vel ikke krav om bokmål her på forumet? Selv om de fleste bruker det...