Kjølevæske, hvilken?

Som du også nevner @ErikR, så er kundeservice ekstremt viktig for fremtidige valg. Det er, som regel, så lite som skal til for å beholde en kunde å ta inn de små kronene ved en senere anledning.
 
For noen år tilbake når jeg bodde i Stavanger hadde jeg en A6 så hadde alle servicene mine på Møller Forus. Etter en rekke dårlige opplevelser der så bestemte jeg meg for at neste gang jeg byttet bil skulle det ikke bli en Audi. Jeg hadde ingenting å utsette på de på verkstedet, men det som sitter i "kundebehandlingsdelen" var rett og slett ikke kjent med hva kundeservice innebærer. Sure og korte i svarene sine, rett og slett uinteressert i kundene. Ene gangen måtte jeg bare forlate lokalet da jeg holdt på å koke over etter at jeg måtte vente på at personen i skranke skulle avslutte en åpenbart privat samtale som dreide seg om hvem som skulle kjøre barna på fotballtrening. Jeg ventet tålmodig på at samtalen skulle avsluttes, men gjorde selvfølgelig ett poeng av å se på klokken flere ganger for at personen skulle skjønne at jeg ventet. Dette bet personen seg merke i og serverte en spydighet som var så langt utenfor at jeg bare måtte gå.

Etter å ha skiftet over til Mercedes og BOS i Ålesund så kan jeg ikke si annet enn at det er en helt annen opplevelse. De strekker seg langt for kundene, lengre en jeg hadde forventet. De smiler, hilser og er hyggelige. Ikke så mye som skal til for at jeg skal være fornøyd, men disse guttene og jentene de har skjønt det. Har jeg bilen på service så spør de alltid om jeg trenger leiebil, det må jeg betale for. Skal bilen inn på noe som har med garanti å gjøre så har de nøkkelen til leiebilen klar når jeg kommer, betaler ikke noe for dette. Når jeg bytter bil til neste år så blir det ny Mercedes, utelukkende pga servicen. Litt leit egentlig for jeg synes A6´en er en fin bil, men jeg legger ikke igjen penger der jeg ikke føler meg velkommen.

- C
 
Jeg hadde faktisk min Passat inne hos Møller Stavanger på onsdag for bytte av Vannpumpe med akkurat samme symptomer som Skodaen din.

Jeg fikk derimot lånebil både under feilsøkinga og selve reparasjonen. Volkswagen har noen små UP som de bruker til formålet.

Vi har for tiden bare en bil så er avhengig av å låne bil i slike tilfeller og avtalte det når eg kontaktet de slik eg var sikker på at det var tilgjengelig.

Så er usikker på om Skoda ikke opererer med lånebil eller at de som de hadde var utlånt allerede når dere kom?

Meget fornøyd med servicen hos Volkswagen ihvertfall.
 
  • Liker
Reaksjoner: ErikR