Kjære Tudor - Basel 2018

Pimpalicious...
upload_2018-3-21_18-12-59.png

Når du vil vise at du er en ekte "Ruffer"
 
BB58 smalt rett inn på førsteplass på lista over neste store klokkekjøp. Riktignok litt vanskelig å rettferdiggjøre når man allerede har en (relativt) dyr svart diver. Lov å håpe på BB58 i rød allerede ila året?
 
  • Liker
Reaksjoner: halkla og Sjø
BB58 smalt rett inn på førsteplass på lista over neste store klokkekjøp. Riktignok litt vanskelig å rettferdiggjøre når man allerede har en (relativt) dyr svart diver. Lov å håpe på BB58 i rød allerede ila året?
Second that!


Jeg har allerede begynt å legge av penger på konto til en lignende BB58 i blå ;) Kommer det ikke variasjoner av denne blir jeg sjokkert.:(

Jeg kan gjerne begynne å gå i kirka hver søndag hvis det er det som må til!


3E00B62D-4C6F-44BC-9D3C-FD72D2E37A19.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis og halkla
Vil overraske meg stort om de ikke etterhvert ruller ut flere modeller med dette nye, mindre verket. En blå variant med kvadratiske timemarkører hadde ikke vært av veien!
 
  • Liker
Reaksjoner: Bond
Denne her er så flott, at juli ikke kan komme fort nok. :)

Jeg vil ikke ha den i rødt, blått eller noe annet enn det den er i nå. Helt perfekt. Fantastisk å se fornuften seire i dette med størrelse. Hvorfor Omega har blåst sine nye til 42mm er en gåte - eller kanskje egentlig ikke.

85319_3e183a880f1aa271b205f9b9915b1ed1.jpeg
 
@jasonheaton sitt bilde er overraskende nok det eneste bildet jeg foreløpig har sett av BB58 fra siden. Selv om jeg har ventet lenge på en tynnere Black Bay og synes den ser fantastisk ut, er det også noe med "tyngden" og tilstedeværelsen av de eldre Black Bayene som forsvinner fra BB58.
BB58.png
BB58 (2).jpeg
Det kan allikevel være at det bare handler om fargen og at ting endrer seg hvis de lanserer en med blå bezel.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Jeg er helt betatt av den nye BB:) Blir nok den neste klokka mi, og med min kjøpshistorikk hos Lervik så håper jeg at det er mulighet å få kjøpt denne i juli:) Eneste minuset er at lenka ikke tiltaler meg, men det finnes flotte remmer:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø