Kjære FedEx

Hadde gladelig betalt noen hundre for total forutsigbarhet og service. 96 kr for det Fedex driver med er ren svindel imho (n)

Hadde gladelig betalt noen hundre for total forutsigbarhet og service. 96 kr for det Fedex driver med er ren svindel imho (n)
Jeg hadde ikke så dårlig erfaring. De ba om faktura og bankutskrift (som ingen andre trenger) og deretter ga de den videre til Posten.
Kan alltid bli bedre.

• Liker
Reaksjoner: sydvester og icejeep
Denne var ny... :poop:

1642489822835.png

• Wow
Reaksjoner: fredskijj og kire
Falsk alarm! Er nok bare Fedex som snurrer ruletthjulet for statusoppdateringer. Har derimot ingen tro på leveranse i dag, men mirakler skjer jo..

1642493563418.png

• Liker
Reaksjoner: kire
Klare for et «kan-ikke-usees-for-resten-av-livet»-øyeblikk???

Ser dere først pila i logoen til Fedex kan dere aldri mer ikke se den! Prøv. Jeg har prøvd i 20 år å ikke se pila hver gang jeg ser denne logoen. Deres tur:

1759771466424.png

Fra E->X.

Bare hyggelig, hilsen Genta for livet.

Klare for et «kan-ikke-usees-for-resten-av-livet»-øyeblikk???

Ser dere først pila i logoen til Fedex kan dere aldri mer ikke se den! Prøv. Jeg har prøvd i 20 år å ikke se pila hver gang jeg ser denne logoen. Deres tur:

Vis vedlegg 411324

Fra E->X.

Bare hyggelig, hilsen Genta for livet.
Artig, brukte faktisk litt tid før jeg så den, men du har antagelig rett i at jeg nå for alltid kommer til å se den :)

• Elsker
Reaksjoner: Genta
Gammel tråd men er det noen som har nylig erfaring med FedEx å dele?
Fikk tilsendt min Bulgari med FedEx. Jeg tok selv kontakt med alt av informasjon de trengte for tollklarering før de spurte om det og da ble det bare en dag forsinket. Når jeg kjøpte Nomos ba jeg de om å sende med DHL, og det gjorde jeg rett i da en kamerat bestilte samtidig og den ble sittende fast i tollen i 3 uker. Dette pga. FedEx hadde ikke fått med seg at Nomos er i mva.-registeret og den var allerede betalt.

• Liker
Reaksjoner: Humla
Sverget å aldri bruke FedEx noe mer etter en svært dårlig opplevelse for en del år tilbake. Vurderer nå å gi de en ny sjanse, så hvis noen flere har erfaringer å dele så er jeg takknemlig for det.

FedEx (i Norge) var skikkelig ute på bærtur for noen år siden. Etter min erfaring har de snudd den skuta litt - og ryddet opp i mange av de sinnsyke problemene man da støtte på.

DHL er fortsatt førstevalget, men FedEx har også fungert fint de siste gangene jeg har brukt de!

• Liker
Reaksjoner: Humla
Jeg har kjøpt nye briller som kommer med FedEx.
De har nå brukt 6 dager fra Italia, og pakken er fortsatt i Italia, dog i en annen by.

Det står samtidig at de anslår at den skal være fremme her før kl 10 i kveld. Det skal godt gjøres.

Opprinnelig leveringstid var på mandag.

Så joda, de kan fortsatt være dårlige :)

Min erfaring med FedEx er at så lenge de overlater utkjøringen til Posten så fungerer det greit. Skal de levere med eget bud er det fullstendig bingo når og hvor de leverer. Meldingen om at de har forsøkt å levere men at ingen var tilstede/porten var låst er en gjenganger, gjerne supplert med et "bildebevis" av asfalt med gul stripe. Jeg har gruslagt gårdsplass uten port... UPS er enda verre etter min erfaring. DHL leverer, betaler gjerne ekstra for å få levering med dem om mulig.

• Liker
Reaksjoner: mr_frodo