Kemmner

Ja, jeg synes dette er en av de mest vellykkede innpakningene av ST80 tourbillonen fra Seagull. Både Seagulls egne klokker og Perpetual har et skivedesign som ikke tiltaler meg, men dette er stramt og tysk :D

Perfekt, du skal jo bare kjøpe den og selge den billig til meg igjen :)

Jeg ser virkelig ikke greia med de romertallene.. Hadde jo vært så mye finere uten dem! :mad:

Synes den ser bra ut, jeg! Er det ingen på sonen som har en slik tourbillon ennå? Det finnes ganske mange modeller med det verket, og jeg ser dem ofte til nokså gunstige priser (i alle fall sammenlignet med helsveitsiske varianter...).

[video=youtube;8NPlifIbKTE]http://www.youtube.com/watch?v=8NPlifIbKTE&feature=related[/video]

Tourbillonen fungerer som sekundviser? Dritkult.
Det var denne som skulle vært passaround :)
Her må noen ta ansvar og skaffe seg en slik :D

Denne er også tungt inspirert av tidligere tiders ur (for å si det mildt), men tøff for det. Fattigmanns-Bund-chrono:

iTCdb.jpg

Nei, nei og atter nei. Jeg hater homage-klokker fra andre merker, spesielt når det er hva engelskmennene kaller en blatant ripoff, som denne her. Til og med logoen er endret for å matche Heuer. Trist!

Denne kom for et par dager siden, men jeg fikk den ikke i nevene før i dag:

P1070531.jpg

Mer om den kommer plutselig, førsteinntrykket er at dette er mye klokke for pengene!!

Denne kom for et par dager siden, men jeg fikk den ikke i nevene før i dag:

P1070531.jpg

Mer om den kommer plutselig, førsteinntrykket er at dette er mye klokke for pengene!!

Der var den, ja :) Grattis!

Hvordan er logoen IRL?

Grattis Kille...

Ser jo bra ut på bilder, så det blir gøy å se den i virkeligheten.

Aner jeg et snev av likhet med en GO Senator Seventies?

Grattis Kille...

Ser jo bra ut på bilder, så det blir gøy å se den i virkeligheten.

Aner jeg et snev av likhet med en GO Senator Seventies?

Aner et snev av nevnte go, men prisen er jo meget hyggeligere. Selv må jeg innrømme at jeg trigget på marine-modellen..