Det var denne som skulle vært passaround :) Vel, da har vi løst problemet med TS Passaround III :D
Anders Støttemedlem Medlem 18. jan. 2008 Innlegg 4.415 7. des. 2011 #31 mikkemus23 skrev: Det var denne som skulle vært passaround Klikk for å utvide... Vel, da har vi løst problemet med TS Passaround III
mikkemus23 skrev: Det var denne som skulle vært passaround Klikk for å utvide... Vel, da har vi løst problemet med TS Passaround III
semmern Medlem 11. juli 2010 Innlegg 1.506 Sted Oslo 7. des. 2011 #32 krille skrev: Denne er også tungt inspirert av tidligere tiders ur (for å si det mildt), men tøff for det. Fattigmanns-Bund-chrono: Klikk for å utvide... Nei, nei og atter nei. Jeg hater homage-klokker fra andre merker, spesielt når det er hva engelskmennene kaller en blatant ripoff, som denne her. Til og med logoen er endret for å matche Heuer. Trist!
krille skrev: Denne er også tungt inspirert av tidligere tiders ur (for å si det mildt), men tøff for det. Fattigmanns-Bund-chrono: Klikk for å utvide... Nei, nei og atter nei. Jeg hater homage-klokker fra andre merker, spesielt når det er hva engelskmennene kaller en blatant ripoff, som denne her. Til og med logoen er endret for å matche Heuer. Trist!
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.360 Sted Oslo 8. des. 2011 #33 Denne kom for et par dager siden, men jeg fikk den ikke i nevene før i dag: Mer om den kommer plutselig, førsteinntrykket er at dette er mye klokke for pengene!!
Denne kom for et par dager siden, men jeg fikk den ikke i nevene før i dag: Mer om den kommer plutselig, førsteinntrykket er at dette er mye klokke for pengene!!
J jayeff Guest 8. des. 2011 #34 krille skrev: Denne kom for et par dager siden, men jeg fikk den ikke i nevene før i dag: Mer om den kommer plutselig, førsteinntrykket er at dette er mye klokke for pengene!! Klikk for å utvide... Der var den, ja Grattis! Hvordan er logoen IRL?
krille skrev: Denne kom for et par dager siden, men jeg fikk den ikke i nevene før i dag: Mer om den kommer plutselig, førsteinntrykket er at dette er mye klokke for pengene!! Klikk for å utvide... Der var den, ja Grattis! Hvordan er logoen IRL?
boenna_69 Medlem 9. mars 2011 Innlegg 4.609 Sted Oslo 8. des. 2011 #35 Grattis Kille... Ser jo bra ut på bilder, så det blir gøy å se den i virkeligheten. Aner jeg et snev av likhet med en GO Senator Seventies?
Grattis Kille... Ser jo bra ut på bilder, så det blir gøy å se den i virkeligheten. Aner jeg et snev av likhet med en GO Senator Seventies?
sjuli_123 Medlem 29. mai 2010 Innlegg 3.283 Sted Bærum 8. des. 2011 #36 boenna_69 skrev: Grattis Kille... Ser jo bra ut på bilder, så det blir gøy å se den i virkeligheten. Aner jeg et snev av likhet med en GO Senator Seventies? Klikk for å utvide... Aner et snev av nevnte go, men prisen er jo meget hyggeligere. Selv må jeg innrømme at jeg trigget på marine-modellen..
boenna_69 skrev: Grattis Kille... Ser jo bra ut på bilder, så det blir gøy å se den i virkeligheten. Aner jeg et snev av likhet med en GO Senator Seventies? Klikk for å utvide... Aner et snev av nevnte go, men prisen er jo meget hyggeligere. Selv må jeg innrømme at jeg trigget på marine-modellen..
Guybrush Threepwood Støttemedlem Medlem 4. mars 2011 Innlegg 3.340 Sted Lier 8. des. 2011 #37 http://www.ebay.com/itm/New-SS-Moon...&otn=5&po=LVI&ps=63&clkid=4755301568085394477 Hehe