Julegaven er i hus

Medlem
28. nov. 2011
Innlegg
146
Sted
Oslo
Da er årets julegave fra meg selv til meg selv hentet og klar for utpakking.
Dette er en klokke jeg har tittet på en god stund, men interessen for Zenith tok virkelig av når jeg begynte å lese den suverene julekalenderen til Santos-Dumont. Var nok litt heldig at Tidemann greide å skaffe denne :)

DSC_00042_comp.jpg


Litt juleøl kan man trenge i en sådan høytidelig stund ;)

DSC_00072_comp.jpg


Utrolig lekker boks. Dette vitner om kvalitet.

DSC_00102_comp.jpg


Det er morsomt med nytt :)

DSC_0011_comp.jpg


Og der er herligheten. Striking 10th er bare helt fantastisk. Det å se og høre denne klokken gjør meg virkelig glad og fornøyd :D

DSC_0023_comp.jpg


DSC_0022_comp.jpg


DSC_0014_comp.jpg


DSC_0019_comp.jpg


For et vakkert verk. Dette kan studeres i timesvis...

DSC_0018_comp.jpg


DSC_0018_center_splash.jpg


Morsomt å "jukse" litt også :)

DSC_0048_comp.jpg


Et av armen også :)

Jeg må ha vært veldig snill i år som har fått en slik fin gave ;)

God Jul til dere alle :D
 
Gratulerer så mye med et ekstraordinært fint ur.

Kjære julenisse osv.
Heldigvis er det jeg som er nissen her i bygda så det finnes et lønnlig håp om dette en gang i fremtiden.

God jul!
 
Gratulerer med et fantastisk flott ur!! Fristelsene kommer på løpende bånd her:D

Ha ei fin julefeiring!:D
 
Elsker "årets julegave til meg selv" Hehe.. Du har kjøpt et av de kuleste nyhetene fra zenith. Var på David Andersen og tittet på uret, og det er et nyydelig ur. Et must med El Primero i samlingen! Gratulerer!
 
Gratulere med en fantastisk Zenith. Fint med innsyn i urverket. Kjenner på meg at en gang, skal jeg også realisere en Zenith. Vell, igjen gratulere med en nydelig eksemplar!
 
Det der er en virkelig flott klokke som skiller seg ut fra mengden i positiv forstand. Gratulerer, det er sikkert som fortjent :)

Sent from my mobile device
 
En ubeskrivelig flott Zenith du har fått deg der! Gratulerer så mye:p
Ha en fortsatt god jul;)
 
Utrolig pen klokke, og for et urverk! Nesten så du må gå med denne med baksida ut.

Er vanligvis ikke fan av kronografer, men denne er ryddig, til tross for tre ulike farger på subdials. Heldiggris, wear it with good health.