J
jayeff
Guest
Red Primeroen fra Zenith, som UJU linker til, er nok en av de sterkeste kandidatene for min del, dersom jeg skulle ha brukt 50k på en klokke nå
Den er rett og slett nydelig!
Ellers er vel Zenith en sikker vinner i min bok i hvertfall.
Du er vel ikke langt unna et El Primero verk heller.
Ta en titt hos lervikur.no
Du nevner du liker PanoMatic serien, jeg har en PanoMaticLunar til salgs hvis du skulle vært interessert
K
Av de du lister opp ville jeg definitivt gått for Breguet...... Men da snakker vi jo
beløp så du like godt kan kjøpe to klokker![]()
Panomatic`en er jo nydelig, og IWC`en har et herlig verk med 7 dager..så min mening er en av de toBreguet`en er jo fantastisk, men den klokken du her referer til tror jeg man kan bli litt lei i lengden (mulig det bare er meg som tenker sånn men..)
Panomatic`en er jo nydelig, og IWC`en har et herlig verk med 7 dager..så min mening er en av de toBreguet`en er jo fantastisk, men den klokken du her referer til tror jeg man kan bli litt lei i lengden (mulig det bare er meg som tenker sånn men..)
Det faktisk akkurat det jeg er redd for. Akkurat nå så ligger IWC og Dornblüth ganske høyt i kurs. Liker Dornblüthen spesielt fordi dette er et uvanlig merke fra en meget liten produksjon. Liker også at dette er familiehåndverk. Kort vei fra urmaker til meg som kjøper.
Det faktisk akkurat det jeg er redd for. Akkurat nå så ligger IWC og Dornblüth ganske høyt i kurs. Liker Dornblüthen spesielt fordi dette er et uvanlig merke fra en meget liten produksjon. Liker også at dette er familiehåndverk. Kort vei fra urmaker til meg som kjøper.
Har kommet litt lengre i prosessen, men ser ut til at jeg muligens må gå litt opp i budsjett. Har en mulighet til det, men ingen må sladre til kona, OK??
Her er alternativene mine:
IWC Portuguese med in-house 5000 serie caliber
GO Senator Chronometer 58-01-01-04-04
GO Panomatic Lunar XL 90-02-36-12-05
Breguet La Tradition 7027BB
D.Dornblüth & Sohn 99.3
Noen som har favoritter her? Eller andre inspill?
Av disse hadde jeg valgt IWC eller GO senator. *SIKLE*
De er nok ikke så dumt å gå for en klokke du ikke blir lei av, (Breguet) og en som er lett å få solgt igjen.
Vil tro du får solgt både IWC og GP ganske fort om du skulle ende opp med å ville bytte til noe annet senere.![]()