Jeg har oppdaget et "nytt" klokkemerke:)

Medlem
8. mars 2008
Innlegg
741
Sted
Oslo
Endelig ble det en slags unboxing på meg og...selv om den er til kona så tipper jeg den blir like mye brukt av meg:))

Først boksen
57d4a1cf.jpg


1d4fbea8.jpg


ea35a4bc.jpg


Tomt:??

236968cc.jpg


Der ja:))

f3d20b6e.jpg


77935752.jpg


Ws

Og litt stemningsbilder fra turen...

d1d7e16e.jpg


5884ab08.jpg
 
Her renner det inn med Breguet, er vel snart ikke en Rolex igjen her inne :p

Gratulerer så mye til fruen! Et spenstig valg av koneur.

Er det en DD vi ser på jenta med Chanel veska på det ene bildet?
 
Gratulerer! Har Breguet-feber selv om dagen. Men, skal kona ha den ruggen der? Tøffing :) Er for så vidt ikke ukjent med fenomenet, min egen kone går med speedy reduced og avskyr dameklokker.
 
Det kaller jeg koneklokke. Verkene i disse er jo fantastiske!

Gratulerer så mye - til kona, altså. Du kan hilse henne og si at hun har vært svært heldig med valg av husbond.

Edit: Denne meldingen er det Minueman som har skrevet - han var inne på min konto og sjekket en annonse og glemte seg i farten.
Gratulerer så mye fra meg også :)
 
Breguetfeberen sprer seg på TS virker det som, og jeg skal lett innrømme at jeg er smittet selv. Nydelig ur, gratulerer! :)
 
Gratulerer til dere begge med flott klokke...

Den var veldig fin...

Gratulerer så mye...:D:D:D
 
Gratulerer! Smart med slike ur som begge kan bruke:) dette uret vokser på meg! Har tidligere vært usikker på bezelen men blir mindre og mindre opptatt av denne for hver gang jeg ser den:)

Gratulerer begge to
 
Takk takk gutter, den er virkelig fin ja og jeg har allerede testet den litt:) stolt av kona som likte den:)
 
Gratulerer til konemor med fantastisk flott Breguet:) Og du er heldig som kan låne den litt av og til, jeg ville spurt om å låne den ganske ofte;)
 
Veldig flott klokke:D
....men, til kona?

Foreslo en Yachtmaster ovenfor min - fikk til svar : hvorfor det?

Grattis!
 
Det forn si. Litt av et konur. Gratulerer med ny klokke, som vel egentlig er din:D