Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?

Jeg er i teorien ferdig med å kjøpe klokker til meg selv.

Men på ferie på rivieraen er det Swatch-butikker overalt, og den her roper på meg:

1x1_sga.jpg

... jeg føler meg litt skitten, type kl 04:00-desp skitten, og har foreløpig klart å ligge unna. Men det er lenge igjen av ferien.

Jeg er i teorien ferdig med å kjøpe klokker til meg selv.

Men på ferie på rivieraen er det Swatch-butikker overalt, og den her roper på meg:

1x1_sga.jpg

... jeg føler meg litt skitten, type kl 04:00-desp skitten, og har foreløpig klart å ligge unna. Men det er lenge igjen av ferien.
Mistenker at ikkje ser og føles like bra ut dagen derpå også

• Liker
Reaksjoner: Edward
Eg har lyst på ny klokke kver gang eg er innom forumet, men foreløpig har fornuften seiret . Eg er egentlig fornøyd med samlingen og har nokre klokker eg ikkje ønsker å selge og då blir det ekstremt vanskelig valg .

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone og Genta
Jeg får stadig vekk lyst på noe nytt. Det kommer en ny lansering, en flink fotograf har tatt bilde av sin nye klokke, en til salgs post, en random finn annonse +++
Men har laget meg en liste ivertfall, på klokker som jeg ønsker meg😊 :

Cartier Pasha 38mm W31005H3
IMG_1096.jpeg

Seiko Presage 145th 35mm SPB538J1 / SARX136
IMG_1091.jpeg

Tag Heuer WBP208C
IMG_1781.jpeg

Rado Anatom grønn eller blå
IMG_1782.jpeg

Hamilton Flintridge
IMG_1090.jpeg

Tissot PRX titan 38mm
IMG_1095.jpeg

Bell & Ross BR05
IMG_1089.jpeg

GS SBGX355G
IMG_1093.jpeg

Ja jeg har alltid lyst på ny klokke. Nå er det heldigvis en rimelig en. Certina ph200m med svart skive. Ser ut som den har gått ut av produksjon.
Jeg bestilte den fra presis ur og gull, men de var utsolgt. Så jeg fikk pengene tilbake.
Jeg har så langt ikke prøvd å bestille fra noen andre. Prøver å spare.

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone