Jaeger-LeCoultre-tråden

1587583457767.png


Er denne US-utgaven av 1931 mulig å få fatt i lenger? Pre-owned selvsagt. Har sett litt rundt men finner ingen, selv den vanlige utgaven med de rundere viserne :/
 
Vis vedlegg 192419

Er denne US-utgaven av 1931 mulig å få fatt i lenger? Pre-owned selvsagt. Har sett litt rundt men finner ingen, selv den vanlige utgaven med de rundere viserne :/
US - versjonen er ikke lett å finne. Beste er kanskje å sende en forespørsel til noen som kjøper og selger klokker og høre om de kan finne en til deg. Utrolig hva de klarer å oppdrive.
Den ordinære, som jeg tror du mener når du skriver "rundere viserne", er ikke vanskelig å finne, ligger mange på chrono24.
 
  • Liker
Reaksjoner: ahpadt
  • Wow
Reaksjoner: Timely
Maste Control Calendar: Flott klokke med perfekt symmetri på skive!
Men plassering av krone i forhold til kalender-pushere :eek: Dealbreaker for min del. Er jeg rar?
Vis vedlegg 193131

Det der kan ikke bli usett igjen :oops:
 
CC73E456-1C71-4E76-93EE-17E75295CD8B.jpeg

Har arvet denne og lurer på et kjapt spørsmål jeg ikke fant helt svaret på i manualen.

Dette er jo ikke en annual calendar så her måtte jeg i dag da stille måned og dato fram ett hakk for å få korrekt 1. mai på kalenderen. Skal jeg da også dytte månefasen ett hakk fram på mikropusheren eller skal den bare fortsette å gå som vanlig for å være korrekt?
 
Vis vedlegg 193723
Har arvet denne og lurer på et kjapt spørsmål jeg ikke fant helt svaret på i manualen.

Dette er jo ikke en annual calendar så her måtte jeg i dag da stille måned og dato fram ett hakk for å få korrekt 1. mai på kalenderen. Skal jeg da også dytte månefasen ett hakk fram på mikropusheren eller skal den bare fortsette å gå som vanlig for å være korrekt?
Du trenger ikke stille månefasen, den følger en 29,5/59 dagers syklus uavhengig av kalenderen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Guybrush Threepwood
142.000 og 89.000 Yuan. Drøyt 180.000 og 110.000 NOK vil jeg anta.

Begge er 42mm, vanntette til 300m etter ISO 6425, safrirglass foran og bak, lenke med ekstension på begge sider.

956AA i Mariner Memovox, 899AB i Mariner Date.