Jaeger-LeCoultre-tråden

Jeg sikler ikke bare litt på ymse modeller fra Jaeger-LeCoultre (Polaris, Master Control, Master Compressor). Det blir i så fall til å kjøpe brukt, og da lurer jeg på om noen har et anslag på servicepriser? Gjetter glatt på at de ikke er av de rimeligste?
Du får pris på JLC sin webside, de har en service kalkulator.

Serienummer eller engraved reference som er et modellnummer. Det siste kan du finne ved å studere klokker til salgs på nett.
Du har så rett!
Edit: Vi er visst like langt; den siden fungerer ikke. Uansett hvilken referanse man legger inn får man bare «EngravedReference: We are sorry. We cannot find this engraved reference. Please try again» til svar. Selv eksemplet de selv foreslår (240.8.15) finnes visst ikke...

Redigert:
Jeg finner min, og andre modeller. JLC kan være litt vrient når det kommer til modellnummer, og denne websiden ser ut til å like komma i stedet for punktum.
IMG_1239.jpeg

• Liker
Reaksjoner: aek
Jeg finner min, og andre modeller. JLC kan være litt vrient når det kommer til modellnummer, og denne websiden ser ut til å like komma i stedet for punktum.
Vis vedlegg 417209
Du har så rett, IGJEN! Comma is key. Endrer man land til Norway får man prisen i kroner. Service på min Reverso Duoface kostet kr 9800 for 6 år siden, nå koster det kr 15000...

• Liker
  • Wow
Reaksjoner: holmby og Erik_SG