Ja, vi elsker nato-rem

Hvordan er kvaliteten på nato remmene til sigularstraps.se ? Evt andre tips med gode priser og best mulig kvalitet for pengene;)

Har alt noen fra TS shopen jeg er fornøyd med:)

Redigert:
Jeg har handlet en del fra Singular. Synes kvaliteten er helt ok, men kan ikke sammenlignes med nato fra Maratac. De fra Singular kan bli litt slitt i festehullene og ved endene.

Ellers er Dievas fra Gnomonwatches helt ok i forhold til pris.

Chronoworld fører Maratac, som jeg synes er best.

Hvordan er kvaliteten på nato remmene til sigularstraps.se ? Evt andre tips med gode priser og best mulig kvalitet for pengene;)

Har alt noen fra TS shopen jeg er fornøyd med:)

Singular vs TS MOD Nato. Eneste forskjellen jeg har oppdaget er at Singular sine Nato har ikke strekk, og får fort en fin patina.

One step too far? ;)
Fra TRF

attachment.php

Dette er fett :cool:

DSC_0186_zps90947db5.jpg

Og @crown guard du må poste det nydelige bildet av Speedmasteren din på lærnato i tråden :)

Redigert av en moderator:
Lengde nato

Er det noen butikker som selger nato med litt ekstra lengde på? Har handlet noen på både straps.no og ebay, men de blir litt snaue for mine håndledd. Akkurat for kort til å få en god brett på den siste delen.

Er det noen butikker som selger nato med litt ekstra lengde på? Har handlet noen på både straps.no og ebay, men de blir litt snaue for mine håndledd. Akkurat for kort til å få en god brett på den siste delen.

Har samme problemet selv, med de snaueste NATO-remmene. Disse har Zulu og NATOer med gode lengder (30 cm): http://www.watchobsession.eu/Zulu-and-NATO-Nylon-Straps/MILITARY-3-RING-NATO-NYLON-STEEL-WATCH-STRAP-CLASSIC-COLOURS. Ser at de nå er tomme for lange NATOer.
Disse er på 28 cm: http://www.natostrap.com/Home/NatoStraps.html#0

Redigert:
Hodinkee

Noen som har erfaring med NATO (Kangaroo) fra Hodinkee?
Tenkte jeg skulle bestille, men greit å høre om noen har prøvd de! :)

Har prøvd noen forskjellige NATO-remmer i skinn før, men kan ikke si at de har vært spesielt holdbare/god kvalitet..

Hva er en post uten bilder..: