Ja, vi elsker nato-rem

Tester Nato på gull-GMTen i dag, valget står mellom svart, olivengrønn, vinrød og blå.

...

Ser riktig bra ut på oliven :D

DSC_3787.jpg

Helt enig! :)

Et lite spørsmål angående natorem. Jeg har en omega speedmaster 3210.50.00, så tenkte jeg å få en norgesnato og andre remmer etterhvert. Men når jeg har målt den og sett på nettet etter bredde på lenken står det 19mm. Bør jeg gå for 20mm eller 18mm når jeg skal bestille nato? Eller bør jeg bare la det være.? Håper noen svarer på mitt desperate rop om hjelp :)

Et lite spørsmål angående natorem. Jeg har en omega speedmaster 3210.50.00, så tenkte jeg å få en norgesnato og andre remmer etterhvert. Men når jeg har målt den og sett på nettet etter bredde på lenken står det 19mm. Bør jeg gå for 20mm eller 18mm når jeg skal bestille nato? Eller bør jeg bare la det være.? Håper noen svarer på mitt desperate rop om hjelp :)

Om du ikke finner i rett størrelse ville jeg ha gått opp i størelse, da jeg ikke synes det er noe fint når man kan se springbaren :)

Crown & Buckle

Litt unboxing av NATO.

Bestilte fra Crown & Buckle 23. juli, dette kom i postkassa 28. juli:

IMG_0559_2.jpg

3 stk NATO 22mm, 2 stk spring bars 22mm og 1 stk verktøy:

IMG_0564.jpg

Seiko SKX007 med 3-stripet NATO:

IMG_0570.jpg

IMG_0568.jpg

Med frakt kom alt på $ 43,75. Absolutt verdt det.

Må vekke til live nato-tråden igjen :)

Noen som kan gi meg råd om hvor jeg finner natoer i antifarger, dvs nedtonede eller "skitne" farger? Vil gjerne ha tettere vev også slik at den blir ganske glatt. Bildet under viser et perfekt eksempel på det jeg er ute etter. (Dress og skjorte er for øvrig også dritlekre. I det hele tatt spot on kombo med den remmen.)

959388d1359892244-should-nato-straps-used-expensive-watches-nato-8.jpg

@Anders, hvor har du kjøpt de gull-natoene et par sider tilbake? Regner med de finnes i blank også?

Redigert av en moderator:
Archimede Pilot på brun vintage Nato i lær. Utruleg behageleg og tøff.

archimede-pilot-0082.jpg