IWC`s gave til seilerne.

Når jeg seiler er det gjerne med en del fra foreldregenerasjonen noe som resulterer i at alle oppgaver foran på dekk er mine, alle ting som man kan gjøre i kockpit eller uten å flytte seg noe særlig har jeg mindre erfaring på. :p

Er blitt en jævel til å sette spinnaker. Jeg tar den.

Dersom det mot all formodning skulle bli for ambesiøst med VOR, så hadde det jo vært kult med en seil GTG.

Dersom det mot all formodning skulle bli for ambesiøst med VOR, så hadde det jo vært kult med en seil GTG.

Helt enig. Ikke plass til så mange på min skute, men om to tre andre heg også har båt i Oslofjorden så kunne det vært morsomt med en "tur-regatta" til sandspollen ellernoe slikt hvor man kunne lagt seg longside på hverandre og tatt en fest ellerno slikt.

Helt enig. Ikke plass til så mange på min skute, men om to tre andre heg også har båt i Oslofjorden så kunne det vært morsomt med en "tur-regatta" til sandspollen ellernoe slikt hvor man kunne lagt seg longside på hverandre og tatt en fest ellerno slikt.

Godt initiativ, men jeg foreslår at vi kanskje utsetter til neste vår da de båtene jeg har tilgang til nå ligger under presenning.... ;)

Godt initiativ, men jeg foreslår at vi kanskje utsetter til neste vår da de båtene jeg har tilgang til nå ligger under presenning.... ;)

Uff så ekkel du er:p.

DEN båten jeg har tilgang til ligger også under presenning. Er jo litt mindre enn de du har tilgang på, men plass til flere enn i en Ajolle.

Hehe. trodde neste år var selvsagt.

Kansje semmern kan ordne sjøfly og, så kan vi kombinere seiling og flyvings GTG? Det hadde vært helt vilt.

Jeg har seilbåt :)

Den seiler som et badekar, så jeg vet ikke helt om det er noe gøy å være med i en regatta med den, men seiling burde vi kunne få til uansett :) Da regner jeg med at alle stiller med Seamaster, Submariner og lignende ;)

Hehe. trodde neste år var selvsagt.

Kansje semmern kan ordne sjøfly og, så kan vi kombinere seiling og flyvings GTG? Det hadde vært helt vilt.

Får vi med et par småraske motorbåter også er det komplett med mulighet for vannskikjøring på kryss og tvers mellom seilbåtene ;)

Forøvrig var ikke IWC sin gave til seilerne verst heller :D