Irish unboxing

Medlem
6. nov. 2014
Innlegg
606
Sted
.
Quarts-alarm...

Var en tur innom her i dag:



Dette er da i Dublin, og jeg lyver ikke om jeg sier at de hadde 50-60 hyllemeter med snasne klokker i prisklasse opptil 250.000 Euro.

Skulle da ha en svart Victorinox INOX. De hadde bare 1 stk av den grønne utgaven igjen. Hadde ikke tenkt tanken engang på å kjøpe denne fargen før jeg reiste over. Fikk prøve klokken med forskjellige reimer i alle mulige utgaver, og ble fort fortrolig med fargen.
MEGET hyggelig betjening av en mann som virkelig kunne sine saker. Brukte vel rundt 30-45 min der inne. Til og med kona fikk jeg på gli selv om hun ikke er spesielt klokkeinteressert.
Hun så seg ut en Breitling til en litt mer (u)hyggelig pris. Denne får vi vente med svarte jeg.

Uansett kom jeg ut med en udødelig Victorinox i typisk irsk grønnfarge. Prisen ble mye hyggeligere enn hjemme hos Protid.



93D73E10-7E54-4B8D-80DE-359754C05AC5_zpskllsmydf.jpg


498A64D4-95EE-48AC-B7AA-23856CF671CE_zpsqyqlid2x.jpg


DB290D0B-93A0-433E-85FB-E4996045959B_zpsthjtwjig.jpg


E58D209E-17A1-4816-A243-2B2526940336_zpsnlutsiv2.jpg
 
Gratulerer med kul klokke :) Så mye bedre ut i grønt enn jeg tidligere har fått inntrykk av :)
 
Tøff klokke! Gratulerer. Den ble skikkelig flott med nato-reim.

Todda
 
Takk for hyggelig tilbakemelding.

Når jeg kommer hjem skal jeg kjøre over den med bil, la den ligge i kokende vann en stund, kokvaske den i 2 timer i vaskemaskinen, syreteste og generelt la guttungen på 4 mishandle den i barnehagen. Må jo se om den tåler det Victorinox lover...:mrgreen:

Denne klokken skal brukes til det klokker skal brukes til. Det er å være på armen hele dagen uansett om man hugger ved, snekrer, skrur bil, vasker osv...

Synes det er kult å gå litt mot strømmen i dagens svarte og hvite skiver-mekka og ha en klokke med grønn skive i samlingen.
 
Såklart kjøper du grønn i Dublin... Det er jo helt perfekt! Gratulerer med irsk klokke, nyt den. :)