I dag 15:40Sponon
Rolex app
Noen som har denne appen?
Lurer på om jeg skal slå til...
Har den selv! Ikke noe å lure på.. løp og kjøp
I dag 15:40Sponon
Rolex app
Noen som har denne appen?
Lurer på om jeg skal slå til...
Freight Forwarders: We do not ship to Freight Forwarders. Therefore your order has been cancelled.
God helg, jeg har bestilt en iPad...
Selges nå og med Jetcarrier har jeg en adresse i Obamaland.
![]()
Har skaffet meg iPad'en og lastet ned "Watchtime"-appen. Kjøper bladene over nett for 45 NOK (...mot 130 i butikken) og nyter masse god tekst, fine bilder, videoer og ekstra "stæsj" de har lagt til...det eneste minuset er at bladet ikke er tilgjengelig elektronisk før det har gått 2-3 uker etter at det er i salg i hyllene...jaja.
Kan uansett anbefales.
![]()
Har skaffet meg iPad'en og lastet ned "Watchtime"-appen. Kjøper bladene over nett for 45 NOK (...mot 130 i butikken) og nyter masse god tekst, fine bilder, videoer og ekstra "stæsj" de har lagt til...det eneste minuset er at bladet ikke er tilgjengelig elektronisk før det har gått 2-3 uker etter at det er i salg i hyllene...jaja.
Kan uansett anbefales.
![]()
Vil anbefale en app som heter Tapatalk på det varmeste. Det er en app for å lese forum og er en mye mer oversiktelig måte å navigere forumet via iphone. Opplasting av bilder går lett som en lek, du trenger ikke gå via photobucket, det er bare å laste opp rett fra telefonen. Absolutt verd de 17 kronene den koster![]()
Svært mange sveitsiste klokkeprodusenter har lansert Apps for iPhone det siste året, og neste ut i rekken er Girard-Perregaux. Funksjonene ser ut til å være mer eller mindre de samme vi har sett fra sammenlignbare produsenter som JLC og IWC. Appen er som vanlig tilgjengelig gratis i App Store. Verdt å sjekke ut for alle entusiaster!