iPhone/iPad applikasjoner (klokkerelaterte)

Noen som har denne?

iDaytona

mzl.jepjpdsm.320x480-75.jpg
mzl.xduzyeim.320x480-75.jpg
mzl.jsvposyq.320x480-75.jpg
mzl.tflrcmjl.320x480-75.jpg
mzl.lovkpcra.320x480-75.jpg

Fant denne annonsert i siste WatchTime magazine:

Ligger på App store nå. "WatchTime Buyers Guide". Inneholder ca 1000 klokker.

Jeg har ikke kjøpt den, men ut ifra bilder likner den veldig på Uhrenkatalog, så holder nok med den:)

Også har IWC kommet med en stor oppdatering av sin app, utrolig kul, rist på telefonen for å winde klokker, prøv minute reapeter og mye annet snacks!

Uhrwerke er en ganske interessant app med bilder og info om mange urverk. Tekst på tysk, men er ikke vanskelig å forstå :) En annen app som kan være til interesse for mange her på asylet er postens nye app for sporing av pakker;)

iPad

Har skaffet meg iPad'en og lastet ned "Watchtime"-appen. Kjøper bladene over nett for 45 NOK (...mot 130 i butikken) og nyter masse god tekst, fine bilder, videoer og ekstra "stæsj" de har lagt til...det eneste minuset er at bladet ikke er tilgjengelig elektronisk før det har gått 2-3 uker etter at det er i salg i hyllene...jaja.

Kan uansett anbefales.

:)

Har skaffet meg iPad'en og lastet ned "Watchtime"-appen. Kjøper bladene over nett for 45 NOK (...mot 130 i butikken) og nyter masse god tekst, fine bilder, videoer og ekstra "stæsj" de har lagt til...det eneste minuset er at bladet ikke er tilgjengelig elektronisk før det har gått 2-3 uker etter at det er i salg i hyllene...jaja.

Kan uansett anbefales.

Den skal jeg teste :) At den er tilgjengelig etter at papirutgaven er i hyllene er jo derimot helt idiotisk.

Kan uansett anbefales.

Skjønner;)

Vil anbefale en app som heter Tapatalk på det varmeste. Det er en app for å lese forum og er en mye mer oversiktelig måte å navigere forumet via iphone. Opplasting av bilder går lett som en lek, du trenger ikke gå via photobucket, det er bare å laste opp rett fra telefonen. Absolutt verd de 17 kronene den koster :D

Vil anbefale en app som heter Tapatalk på det varmeste. Det er en app for å lese forum og er en mye mer oversiktelig måte å navigere forumet via iphone. Opplasting av bilder går lett som en lek, du trenger ikke gå via photobucket, det er bare å laste opp rett fra telefonen. Absolutt verd de 17 kronene den koster :D

Ser nå at info om denne allerede ligger ute;)

Girard-Perregaux

Svært mange sveitsiste klokkeprodusenter har lansert Apps for iPhone det siste året, og neste ut i rekken er Girard-Perregaux. Funksjonene ser ut til å være mer eller mindre de samme vi har sett fra sammenlignbare produsenter som JLC og IWC. Appen er som vanlig tilgjengelig gratis i App Store. Verdt å sjekke ut for alle entusiaster!

:p