iPhone/iPad applikasjoner (klokkerelaterte)

Medlem
20. juli 2009
Innlegg
474
Vi trenger en samletråd over "klokketing" til iPhone.

Fra Lervik Ur ble jeg tipset om Rado og Breitling, og våre Danske venner om Jaeger.

Søk frem i appstore, de er alle gratis.

Det er gledelig å se at bransjen gjør dette - en forsiktig tilnærming?

Flott om andre fyller på i denne tråden når de oppdager noe!

+

For Vista, er denne er også kul: http://www.omegawatches.com/index.php?id=1191
 
Re: iPhone applikasjoner

Glycine og Bell & Ross har også.

Søk opp "Black moon" for månefaseindikator fra Sarpaneva.

photo-22.jpg
photo-23.jpg
 
Re: iPhone applikasjoner

Har kommet over noen flere, søk bla. på disse:

- "100 years of Rolex": grundig oppslagsverk med omtale av alle modeller og bruktmarkedspriser, kjekt og ha :) 69kr.

- "IWC": flmer og info om de fleste (nye) modeller. gratis

- "Stowa": info, bilder av alle modeller. gratis

- "Tag Heuer": info om den nye V4. gratis
 
Re: iPhone applikasjoner

Hadde den med Jaeger fra før. Veldig imponerende app! :D
De andre er lekre! Særlig den fra Rolex! :D
 
Re: iPhone applikasjoner

Le magazine de la haute horlogerie har også en som er gratis med nyheter fra hele klokkeverden. Bare søk på Haute Horlogerie.
 
Re: iPhone applikasjoner

Foruten de som er nevnt over så har jeg lastet ned følgende apps:

UhrenKatalog
A. Lange & Sohne
Piaget
Victorinox
 
Ny leke!

God helg, jeg har bestilt en iPad...

Selges nå og med Jetcarrier har jeg en adresse i Obamaland.

:D
 
iPad

Denne står på min shoppingliste også, og som Mac-frelst krever det mye selvdisipling og styre unna en US-bestilling.

Er ganske bestemt på en 3G - utgave, og vil avvente å se hvilke abonnementer som vil tilbys på kun 3G/4G-trafikk når den blir klar...

Post en review når du får den (om en måneds tid?)...
 
Denne står på min shoppingliste også, og som Mac-frelst krever det mye selvdisipling og styre unna en US-bestilling.

Alle som konverterer fra PC (urk) til Mac (Jay!) blir vel frelst? Har enda tilgode å høre om noen som har gått tilbake til PC :D
Har en iMac selv, og istede for å supplere med en macbook så er iPad midt i blinken for meg. Den virker jo genial til daglige ting som ikke krever tunge programmer. Blir spennende å se om den lever opp til den gode keynoten til Mr. Jobs!
 
Skal poste rapport ja, Apple skrev levering 3. april - og så tar det vel 10 dager før den er hos meg...

Gleder meg!

Er sikker på at det blir bra, merket bare hvor "mye" jeg bruker iPhone'en fra sofaen etc. for surfing, mail osv.

Pussig at det ikke finnes et GUI for "forumverden" tilpasset iPhone!

+

Jeg har fått fra pc til mac - og tilbake igjen til pc. Er ikke særlig "nerd" og har ikke brydd meg noe særlig, ansatt hos "Jens" og når vi skiftet til pc for ca. 10 år siden så gjorde jeg det samme hjemme også.

:p
 
Jeg har fått fra pc til mac - og tilbake igjen til pc. Er ikke særlig "nerd" og har ikke brydd meg noe særlig, ansatt hos "Jens" og når vi skiftet til pc for ca. 10 år siden så gjorde jeg det samme hjemme også.

:p

MYE som har skjedd hos Apple det siste 10-året. Kanskje er det nok for deg å tukle med en iPad for at du ska bli frelst på Mac :p

Ser fram til reviewen din, ArthurF :D
 
Jeg byttet til mac(book) for halvannet år siden. Jeg var så oppgitt av windows vista og alt tullet som en opplever med en vanlig pc ... må innrømme at jeg var skeptisk på forhånd i og med at det er en del forskjeller i måten en bruker mac kontra pc. Men da jeg startet macbooken for første gang så ble jeg frelst. Neste skritt var iphone ... denne var en drøm å bruke med tanke på brukervenlighet og jeg falt pladask. Det gjorde ikke saken verre med at det var såre enkelt å synce den til macen... to måneder senere ble det 24" iMac, og DET var saker det.

Så alt jeg kan si er: "Once you go Mac, you never go back..."
 
Fant denne annonsert i siste WatchTime magazine:

Ligger på App store nå. "WatchTime Buyers Guide". Inneholder ca 1000 klokker.