International Watch Company-tråden

Jeg er fan!

1770326482140.png

Tja.

Fin fargekombinasjon, men jeg er ærlig talt drittlei denne F1-og Mercedes AMG-run*#$n til IWC. Det selger sikkert som hakka møkk i enkelte markeder, jeg gjetter Asia....

Selv betakker jeg meg for denne nesegruse beundringen mange har for å bli affiliert med 20-åringer som kjører fort i ræserbil.

• Liker
Reaksjoner: holmby og Genta
Tja.

Fin fargekombinasjon, men jeg er ærlig talt drittlei denne F1-og Mercedes AMG-run*#$n til IWC. Det selger sikkert som hakka møkk i enkelte markeder, jeg gjetter Asia....

Selv betakker jeg meg for denne nesegruse beundringen mange har for å bli affiliert med 20-åringer som kjører fort i ræserbil.
Klokka hadde hatt en tiltrekning på meg uten denne linken. Tilsvarende Redbull-kobling for Tudor. Ræserbil og sukkerlake har jeg ikke lyst å promotere, og enda mindre lyst å betale for å fremme dette. Snodige samarbeidspartnere.

Jeg befant meg på Bjerkehuset ifm andre ærender. Siden anledningen bøy seg svippet jeg innom IWC-hjørnet for å forhøre meg om den nye Portoguiser Chrono Ceratanium.
IMG_4412.jpeg

Herlighet for en kul sak. Jeg trodde modellen ikke egnet seg som sportslig, men både integrert gummirem, svart på svart skive og det «nye» materialet gjorde denne skikkelig tøff!
IMG_4413.jpeg

Fikk prøvd den på lanken og jeg ble helt overrasket over følelsen av materialet og utførelsen. Anbefaler folk å ta seg en tur for å tafse på Ceratanium, artig opplevelse.
IMG_4404.jpeg
IMG_4405.jpeg

(Fikk også prøve på de nye Ingenieur’ene i titan og keramikk. Skikkelig kule begge to! Men jeg ville ikke tippet at Ceratanium var en «blanding» av begge to. Alle tre materialene har veldig forskjellig feel.)

Jeg befant meg på Bjerkehuset ifm andre ærender. Siden anledningen bøy seg svippet jeg innom IWC-hjørnet for å forhøre meg om den nye Portoguiser Chrono Ceratanium.
Vis vedlegg 423378
Herlighet for en kul sak. Jeg trodde modellen ikke egnet seg som sportslig, men både integrert gummirem, svart på svart skive og det «nye» materialet gjorde denne skikkelig tøff!
Vis vedlegg 423377
Fikk prøvd den på lanken og jeg ble helt overrasket over følelsen av materialet og utførelsen. Anbefaler folk å ta seg en tur for å tafse på Ceratanium, artig opplevelse. Vis vedlegg 423379Vis vedlegg 423380

(Fikk også prøve på de nye Ingenieur’ene i titan og keramikk. Skikkelig kule begge to! Men jeg ville ikke tippet at Ceratanium var en «blanding» av begge to. Alle tre materialene har veldig forskjellig feel.)
joa - slick og kul - men kan ikke måle seg med pamen på alcantarabrettet:cool:

• Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Carrera og MikroKrone