Hei! Jeg har en 3228 og har hatt en 3227. Kort sagt: 3227 er en fantastisk klokke!!! Mange har snakket om 3227 som topptung og tykk. Den er helt klart en kraftig klokke, men på en god måte! Jeg syntes den bar helt fantastisk! Satt som et skudd på armen! Og med både lenke, skinnrem og nylonrem (eller kevlar eller hva det nå er) får den forskjellige uttrykk. Så om man har mange 40mm og vil ha noe litt større er 3227-en helt suveren! Fantastisk byggekvalitet, og en lenke som overgår det meste! (Nå lurer dere kanskje på hvorfor jeg kvittet meg med denne fantastiske klokken, men jeg prøvde egentlig å bli kvitt min Speedy Tuesday (fordi den er helt umulig å lese for en gammel mann), men traff en "kjøper" som heller ville ha 3227-en min, og klarte ikke stå i mot en Jaeger-Lecoultre i byttehandel.) Så kjør på med 3227! Ligger en til salgs på finn.
En liten kommentar til slutt om tykkelsen på 3227: Folk her inne driver jo å kjører nato-er på all slags klokker. DA blir de tykke og bærer "høyt" da. F.eks en SD 16600 som jeg har på armen nå med en nato. Bærer mye høyere og mer "klumpete" enn en 3227, selv om det jo ser tøft ut. Så ikke vær redd for tykkelsen på 3227-en