International Watch Company-tråden

IMG_2108.jpeg
 
Tror den er en del av vanlig utvalg nå. Ligger en på finn forresten om du ikke har sett. (Men ville kjøpt med lenke). ;)
Er ikke i markedet ennå, men har startet å spisse jakten. Denne er meget aktuell. Tror jeg går for reim hvis det blir denne. Litt usikker på om jeg liker lenken så godt. Dessuten har jeg bare én klokke med reim i dag. Men, det må prøves etter hvert :) Den blå er også pen, men liker den grønne bedre!
 
Er ikke i markedet ennå, men har startet å spisse jakten. Denne er meget aktuell. Tror jeg går for reim hvis det blir denne. Litt usikker på om jeg liker lenken så godt. Dessuten har jeg bare én klokke med reim i dag. Men, det må prøves etter hvert :) Den blå er også pen, men liker den grønne bedre!

Litt svak for grønn selv. Er mest glad i lenker generelt, men også fordi det er kjekt å ha alternativer og lettere å selge, og det er som regel rimeligere å komplettere med reim enn omvendt.
Men i dette tilfelle er det også en helt fantastisk lenke som du bør prøve, om du ikke har gjort det. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Er ikke i markedet ennå, men har startet å spisse jakten. Denne er meget aktuell. Tror jeg går for reim hvis det blir denne. Litt usikker på om jeg liker lenken så godt. Dessuten har jeg bare én klokke med reim i dag. Men, det må prøves etter hvert :) Den blå er også pen, men liker den grønne bedre!
Den blå har vi inne både på reim og lenke, så kom bare innom for å prøve.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg