Gjør deg selv en tjeneste og kjøp en Mini!
Vi har også en Mini som nr to bil. Siden jeg som student freste rundt i en blodtrimmet original-Mini fra 70-tallet, har det alltid vært en rød Mini i livet mitt og det skal det alltid være. Forutsetningen er naturligvis at BMW ikke endrer på det originale go-kart konseptet som de klokelig har videreført fra den originale Minien. De har klart å beholde den hooligan-bøllete kjørefølelsen, til tross for dobbel størrelse og vekt, samt masse moderne mikk som biler må ha i dag. Mer moro per krone skal man lete lenge etter.
Alfaen det er linket til er fin, men Alfa med innkjøpt astmatisk stinkediesel og middels kjøreegenskaper får meg bare til å savne tiden da Alfa produserte de beste motorene og hadde de beste kjøreegenskapene - nå er det bare det nydelige designet igjen (dette kommer fra en som utelukkende kjørte Alfa i nesten 20 år, ved siden av Minien).
Dersom du derimot kun ser på bil som transport gir trolig Skoda det beste kost/nytte-forholdet. Sikkert kjempegod radio og ergonomisk plasserte koppholdere