Imponerende hobbyurmaker

Hel gromt det her! =)

Har pusset mye billykter med autosol å kan skrive under på at det blir bra.. Tar bare lang tid! ;)

Digger sånne writeups, man får lyst til å kjøpe en råtten sub å prøve selv, problemet er at uansett hvor råtten en sub er, så koster den jo over 20k virker det som, hehe!

Digger sånne writeups, man får lyst til å kjøpe en råtten sub å prøve selv, problemet er at uansett hvor råtten en sub er, så koster den jo over 20k virker det som, hehe!

Enig...det er liksom litt risky å bruek 20k på noe sånt før man er litt mer sikker i "faget". Noen som har en ide om et annet merke som er mulig å skaffe "råttent" utne å loppe seg?? Tudor er vel på vei til å bli "stort" de togså....hmm

Enig...det er liksom litt risky å bruek 20k på noe sånt før man er litt mer sikker i "faget". Noen som har en ide om et annet merke som er mulig å skaffe "råttent" utne å loppe seg?? Tudor er vel på vei til å bli "stort" de togså....hmm

Her må vel en godt brukt Seiko SKX til ca 50-100 USD på bukten gjøre nytten? :)

Sykt rå lesning, men flere enn meg som la merke til at "lume prikken" på bezel ble borte i oppussingen?

Ja. , så det med en gang. Hva skjedde, ser ikke for meg at de mistet den. Råkul jobb.

Som vi ser av det første bildet er dotten redusert i utgangspunktet, og resten forsvant i det ultrasoniske badet, den har antagelig gått i oppløsning. Har en del erfaring med slikt bad til rensing av våpendeler.

Kuuult å se til, jeg merker at en vintage Rolex er noe helt spesielt og frister dessverre veldig!