Høstdepresjon

Endelig helg
CE84FF25-ED34-47DC-BBF3-6EBC48BE965B.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Vegard og bragemann
Helg i Göteborg med Halloween-tema på Liseberg er helt perfekt for store og små. Parken er pimpa med flere tusen gresskar, fugleskremsel, bilvrak, bussbrann og alt annet som trengs for å lage den rette Halloween-stemningen.
Vi har vært her nå to år på rad i omtrent samme helg. Så det har blir en liten tradisjon for oss.
Gothia Tower har også flotte suiter som egner seg godt for en familie.
Valet parking har de òg :cool:

Noen som er kjent med steder som selger vintage-klokker i London? Vet om 'arcadene' rundtom Piccadilly Circus (en for Rolex og en annen Omega).

Noen som er kjent med steder som selger vintage-klokker i London? Vet om 'arcadene' rundtom Piccadilly Circus (en for Rolex og en annen Omega).

De er flust av secondhands i London , du vil nok pasere flere om du beveger deg litt utenfor ´´turistgatene´´ hvorvidt det er mulig å oppnå gode priser kan vel diskuteres...

Disse finner du stort sett i alle bydeler, brukthandlere og pantelånere osv. Var innom flere i forrige uke og utvalget er vanligvis ikke all verden og jeg snublet ikke over en MilSub til spottpris iallefall, men moro å se. Var innom Austin Kaye for å sondere terrenget for et bytte, men prisene på the Strand og Piccadilly disse dager er virkelig ut av kontroll.

Har selv sendt mail til Austine Kaye og Watchfinder & Co vedr. innbytte.
Har kun blitt "deppa" av å få så dårlige forslag at det nesten ikke er verdt bryet.
Har dog hørt om enkelte som har gjort bra byttehandler, men da er det spesielle objekt det er snakk om.

Ja, jeg var heldigvis forberedt på det og de sa det så direkte indirekte de kunne at vi kundene betaler premiumen for at de ligger plassert der de ligger. Man kan sikkert få et ok forhold med de etterhvert, men da har man betalt dyrt for å komme dit:) Dog høflige og så rimelig rett frem man kan håpe at de er mot en.

Watchfinder har jeg bare sett videoer med på nett og var ikke på radaren min når jeg var der.
Virker åpne og kunnskapsrike iallefall.

Har selv sendt mail til Austine Kaye og Watchfinder & Co vedr. innbytte.
Har kun blitt "deppa" av å få så dårlige forslag at det nesten ikke er verdt bryet.
Har dog hørt om enkelte som har gjort bra byttehandler, men da er det spesielle objekt det er snakk om.