Hvordan tenker dere på klokke og ferieturer?

For egen del tar jeg aldri av meg verken MC-vesten eller pistolbeltet, selv ikke i "sandkassa" (stranden). Innimellom fyrer jeg noen raske varselskudd i luften, typisk kl 12 og 19. Skal jeg ha på meg noe ekstra flott, supplerer jeg skuddene med høye skrik og kontaktdrill.

"Yipeee kay yey, motherfvcker!!" eller "Do you feel lucky, punk?".

Dette har funket for meg.

Nå lo jeg godt:D

Opplevde selv å ta innbrudstyver på fersken - inne i min egen bil, parkert ved Venezia tidligere nå i sommer.
Min vilje til å forsvare egne verdier var såpass sterk at min fremtoning alene, fikk tyvene til å flykte skrikende nærmest i «dødsangst» (jeg ser kanskje litt ut som @Callahan sin beskrevne fremtoning ovenfor?):D
Heldigvis for meg at de flyktet, siden mine evner til gjennomføring dessverre ikke er i nærheten av @Tom Henriksen sine sådanne egenskaper;)
Må innrømme at jeg etterpå var ganske skjelven - og var veldig glad for at de valgte flukt, fremfor å angripe meg - noe som sannsynligvis hadde endt opp tragisk for min del:(
 
Redigert:
Klokke er viktig når mann/jeg er på ferie. Hva er den beste kombi(tenkte kun å ta med EN klokke) under 100K? Som oppfyller min disse kriterier: GMT, bade/dykke min 100m., krono(sporty ferie) bra lume, på lenke i varmen! Gjerne litt mer om der er plass i klokken og budsjett!

Mitt bud,
 

Vedlegg

  • 2958FE53-0FBF-4EAC-9977-2648F7C44730.png
    2958FE53-0FBF-4EAC-9977-2648F7C44730.png
    604,8 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Ruos