Her er vi i to forskjellige verdener og satser på at vi kan fortsette her på TS uten politikk.Det er viktig at revolusjonens ånd lever og kommunismens likhet får bre sine samlende vinger over samfunnets borgerklasse.
8
Her er vi i to forskjellige verdener og satser på at vi kan fortsette her på TS uten politikk.Det er viktig at revolusjonens ånd lever og kommunismens likhet får bre sine samlende vinger over samfunnets borgerklasse.
8
Det blir full oppstandelse over alt hvor jeg går. Hylende folkemengder, ekstatiske kvinnemennesker og beundrende blikk fra allmennheten. Har lært meg å leve med det.
Beste investeringen du kan gjøre. Omtrent som å investere i Facebook i 2006.Må vel få meg en Invicta jeg og skjønner jeg![]()
Tror jeg har fått to-tre kommentarer opp gjennom samtlige år jeg har "holdt på" med klokker, og to gjaldt Panerai og siste var vel for noen mnd siden når en kvinnelig kollega lurte på om remmen på PPC`en var "ekte krokodille" hahaha
Ahh, holdt på glemme! Ble forsiktig approachet av en meget hyggelig herremann mens jeg stod i kø i Dyreparken i Krstiansand for et par år siden, som syntes Zenith Dublematicen min var fin, og lurte på om jeg kunne være Nessuno på TS, haha ... det viste seg være @Consigliere
Og passer meg meeeeget greit at det meste får gå under radaren![]()
+1
Kan legge til et par kommentarer vedørende min Ploprof, som jo er ganske iøynefallende på oransje gummi.
Mitt inntrykk er at «de andre» stort sett ikke bryr seg, og bryr de seg har jeg kun opplevd positiv oppmerksomhet.