Hvor kjøper man sokker?

Jeg synes det er kjedelig å kjøpe sokker, så jeg pleier å ønske meg sokker til jul. Da får jeg ofte noen litt flotte sokker. Men når jeg handler sokker kjøper jeg den største multipacken med svarte tynne sokker som jeg finner på H&M. Da har jeg sokker en god stund, helt til det kommer til det punktet at det blir hull i sokkene hver gang jeg tar på meg et par.
 
Har en del Eaton, Falke og Pantherella. Særlig de to siste er lette, myke og fine. Men blir jo dermed raskt utslitt. Brukes mest til «pent», og Eaton til hverdags (jobbantrekk). De holder lenger.
Egentlig litt tull å bruke penger på sokker, så fort som de slites. Men de billige treffer sjelden riktig nyanse på blått eller grått, hvis de i det hele tatt lages. Sort er helt uaktuelt.
 
Hva er forventet levetid for ett par falke airport ? De første parene jeg kjøpte fra falke ble jo omtrent ikke slitt men de nyere jeg har kjøpt er veldig gode men det blir fort hull og slitt vs samme sokker jeg kjøpte for 5-6 år siden som holdt mye lengre.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ompalompa
Selvfølgelig var det en tråd her om sokker :mrgreen:

Sokker som ikke loer, av typen normal lengde i den pompøse fargen svart finnes det eller er det litt som Jesus? Alle har hørt om han men ingen har sett’n. Tips mottas med takk, heder og ære :cool:
 
Selvfølgelig var det en tråd her om sokker :mrgreen:

Sokker som ikke loer, av typen normal lengde i den pompøse fargen svart finnes det eller er det litt som Jesus? Alle har hørt om han men ingen har sett’n. Tips mottas med takk, heder og ære :cool:
Jeg er fornøyd med falke airport. Kjøpte akkurat en ny 10-pakning på care of carl
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg og Humla
Selv om svarte / mørke / diskret sokker har sin definitive plass, så blir det jo dørgende kjedelig i lengden. Stance har en del kule sokker, men kvaliteten er tvilsom til tider. Comfy socks har mye morsomt, og kvaliteten er ålreit, men passform varierer. https://www.comfy-socks.com/
 
Selv om svarte / mørke / diskret sokker har sin definitive plass, så blir det jo dørgende kjedelig i lengden. Stance har en del kule sokker, men kvaliteten er tvilsom til tider. Comfy socks har mye morsomt, og kvaliteten er ålreit, men passform varierer. https://www.comfy-socks.com/

Jeg er dørgende kjedelig, så comfy socks er ikke noe for meg :mrgreen:

Bestilte 10 par Falke airport, satser på at de gjør susen.
 
  • Liker
Reaksjoner: politrew og Edzilla