Hvor kjøper man sokker?

Medlem
28. mai 2014
Innlegg
1.569
Sted
Vestfold
HJELP!!!!!!
Jeg trenger nye sokker!
Men er lei dårlige sokker av dårlig kvalitet.

Så spørsmålet er, hvor på nett får man kjøpt skikkelige sokker?
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Her går det i "tre par for 129" Topeco fra Volt. Helt akseptabel kvalitet til prisen, og ofte fint design. Ellers har jeg jo noen par sorte/navy Falke Airport til spesielle anledninger. Men ensfargede mørke sokker er generelt kjedelig.
 
sokker bør helst være kjedelige, slik at personligheten og klokken din uforstyrret får skinne

IMG_6395.JPG



Her går det i "tre par for 129" Topeco fra Volt. Helt akseptabel kvalitet til prisen, og ofte fint design. Ellers har jeg jo noen par sorte/navy Falke Airport til spesielle anledninger. Men ensfargede mørke sokker er generelt kjedelig.
 
Men hvorfor i all verden har de tekst (type/størrelse) kun på den ene sokken i hvert par? En genial idé bare halvveis utført, der altså.

Det er ikke godt nok. Sokken er god, men der klarte de dessverre ikke å levere varer.
 
Jeg kan tipse om Charles Thyrwitt. Jeg oppdaget deres ullsokker for en del år siden og har knapt brukt noe annet siden, sommer som vinter. Jeg anbefaler absolutt tynne ullsokker til helårsbruk. Da unngår man svette og klamme føtter i skoene.
Jeg kjøper ca 20 par om gangen. Bruker dem til de er utslitt av vask og nuppete (ca 2 år) og kjøper ny ladning. Billig er det også.
http://www.ctshirts.com/intl/navy-w...erminal&sz=36&start=27&cgid=accessories-socks
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Jeg har sensitive tær og er derfor avhengig av ikke-merkbar søm mot tærne. Har hatt stort hell med Hugo Boss, Tommy Hilfiger og Burlington. Relativt rimelig er de også. Finnes på nett, så vel som hos Steen & Strøm.
 
Hvordan får man vekk den hvite skriften på Falke Airport ? Går ikke vekk i vask.
Er full krise om man skulle måtte ta av seg skoene...
 
Jeg har rett og slett blitt så sær at jeg misliker sterkt å gå med korte sokker, og i den forbindelse er jeg på konstant leting etter lange sokker som er fornuftig priset mot kvalitet. Så langt er de aller beste jeg har funnet fra Marks&Spencer. De har 2pk lange sokker i ull til £20, som er de billigste sokkene i riktig lengde (altså til kne) i ok kvalitet jeg har funnet. Dog er det kun de svarte eller marineblå som fungerer, de grå er for slappe (dette handler om hvordan ull blir farget). Tips om andre gode (lange) sokker i god kvalitet/pris tas i mot med takk!