Hvor kjøper man Seiko SKX007?

Medlem
26. nov. 2012
Innlegg
14
Ok, jeg vet at dette er en av de vanligste klokkene å kjøpe på nett og sånn sett er overskriften litt som i kategorien "hvor kjøper man melk?" Men bær med meg...

Jeg skal ikke kjøpe denne selv, men jeg skal ønske meg den fra noen som er litt skeptiske til netthandel fra utlandet, fortolling, toll og "styr". Det er altså ikke hvor en kan gjøre det beste kjøpet i kroner og øre (selv om det også er viktig), men hvilken nettbutikk som anbefales for å gi en god kjøpsopplevelse, rask forsending, ryddighet ved betaling og toll osv.

Og er det noen spesielle ting en bør være obs på ved kjøp? Jeg har lyst på lenke eller gummirem, det blir litt opp til kvalitet og pris. Nato-remmer til å variere med, kjøper jeg etterhvert, det er godt mulig det ligger noen i skuffen også. Neon anbefalte kombinasjoner?
 
Creationwatches.com kan anbefales. Du finner vel neppe lavere priser på nettet heller. Husk på 25% pluss i moms. Toll betaler du ikke på ur..
 
Enig med @Perilei www.creationwatches.com er både kjappe og rimelige på pris. Går typisk 4 arbeidsdager fra du bestiller til DHL står på døren din. Når det gjelder reim, så er smaken som baken. Men vær kjapp med å bestille, ifølge ryktene så har de sluttet og produsere SKX. Kjøp nå før de går tomme og/eller skrur opp prisen.
 
Du kan også se på kjøp&salg her. Det dukker ofte opp nye /så godt som nye klokker der av denne modellen.

8
 
Takk for gode svar. Da legger jeg link til creationwatches.com på ønskelisten. Hvis nissen kjøper tøfler i stedet for, blir det kjøp&salg 1. juledag...
 
Er også i markedet etter en SKX007 om dagen, men nå ser det ut til at Creation Watches har solgt tomt lageret. Jeg prøver å overtale meg selv til å like Pepsi-stuket på 009, men blir ikke helt fortrolig..
Ser deg ligger et par 007'er på Finn, men er usikker på om selgerene er legit. Noen som har innspill? Andre forhandlere man kan undersøke?
 
Hei. Noen som har erfaring med "Jon" på finn?
Annonser fra Oslo og Trondheim uten nøyaktig adresse, kun forhåndsbetaling og postforsendelse, kun bilder av generelle klokker (ikke det spesifikke objektet), ikke søkbart telefonnummer, men selger allikevel 007 og Sumo som jeg ønsker! Noen som har kjøpt igjennom han?
http://www.finn.no/60474682
 
Hei. Noen som har erfaring med "Jon" på finn?
Annonser fra Oslo og Trondheim uten nøyaktig adresse, kun forhåndsbetaling og postforsendelse, kun bilder av generelle klokker (ikke det spesifikke objektet), ikke søkbart telefonnummer, men selger allikevel 007 og Sumo som jeg ønsker! Noen som har kjøpt igjennom han?
http://www.finn.no/60474682

Ikke handlet fra han, men denne er helt sikkert kjøpt på CW for en tusing+. Helt sikkert generisk rød boks som følger med. Hva med 009 til 1500?

http://www.creationwatches.com/prod...jubilee-bracelet-skx009k2-mens-watch-712.html
 
Update: Da har nissen vært her. (noen har jo bursdag dagen før Jesus) og jammen lå det ikke en SKX007 fra Creationwatches i pakken. Innkjøpsavdelingen var veldig fornøyd med service og levering, men syntes nesten klokken var for billig... Altså en god pris.

Jeg er særdeles fornøyd. Lenken er litt for skranglete, men det er jo derfor en har Nato og gummi som back up. Må lære meg å ta av lenken, kanskje en ny hobby under oppseiling? Og så blir det vel å tråle nettet etter en bra gummi-reim.

Ser forøvrig at CW er utsolgt nå, så det var i grevens tid tror jeg. Angrer litt på at jeg ikke ønsket en 009 også...

God jul og takk for hjelpen. Det hjalp!
 
Gratulerer med en utmerket klokke!
Sitter her og vurderer om jeg bør kaste meg på en 009 før de går tom.

Ellers har http://www.watchobsession.co.uk/ et godt utvalg av kvalitetsreimer - blant annet gummi fra ISOfrane, men koster nesten det samme som klokken. :p
 
Presis Ur og Gull i Bodø har en SKX007 liggende. Jeg har ikke sjekka prisen, men den er nok dyr. Men hvis man MÅ ha en, så er det i hvert fall én der.
 
EBay har SKX007. Og nå har jeg SKX007 også. Handlet med "muffyroad14" like før nyttår og plukka den opp på post-i-blomsterbutikk nå i formiddag. Inklusive Origami-trane og hyggelig følgebrev. Hadde gått 3-4 dager raskere om jeg ikke hadde bestilt midt i den japanske jule-/nyttårsferien.
Valgte med stropp, tenker den kan komme godt med om jeg skal på badeferie, men det blir nok NATO i brunt lær fra Cheapest NATO-straps til vanlig.

 
  • Liker
Reaksjoner: aek og Preacher
Hei. Noen som har erfaring med "Jon" på finn?
Annonser fra Oslo og Trondheim uten nøyaktig adresse, kun forhåndsbetaling og postforsendelse, kun bilder av generelle klokker (ikke det spesifikke objektet), ikke søkbart telefonnummer, men selger allikevel 007 og Sumo som jeg ønsker! Noen som har kjøpt igjennom han?
http://www.finn.no/60474682


Kjøpte en 007 for et par mnd siden. Klokken var ny i boks og handelen gikk knirkefritt. Synes ikke jeg kan klage når jeg betalte 1990,- Ser jo at den er noe billigere på CW, men om 25% mva kommer i tillegg er det vel lite å spare. Ingen ting å utsette på "Jon", altså.