Hvis du bare kunne hatt én klokke resten av livet ...

Explorer er en flott klokke, med mye historikk. Men jeg synes den blir for liten, blir for mye dressurstørrelse. i alle andre situasjoner synes jeg den har for lite tilstedeværelse. Sliter selvsagt litt med å bruke en 44mm Aquatimer til smokingen men det er max 2 ganger i året så da kunne jeg kanskje gått uten klokke:eek:. Men for 95% av mitt bruk ville Aquatimeren passet meget bra, både på jobb og i fritid. Med gummireim, diverse skinnreimer av ymsa farge og utførelse samt en ordentlig meshlenke ville mitt behov for variasjon og tilpasning til anledningen og bekledning forøvrig, være godt dekket. Er sikker på at den vil rigge bra på en kvalitetsmesh, det er nå min mening:). Har tidligere (2 ganger) eide LLD (supercompressor design, mye i samme løypa), den var super på mesh, gummi, croco, whatever. Mener at Aquatimeren som også har slike lange lugs' også vil kle det aller meste.
Vis vedlegg 32498
Absolutt gode poeng:) Syns nok og 39 kan bli litt lite av og til. Jeg er mest vant til 42 og litt 40. Helt klart Aquatimeren er et godt alternativ.
Jeg har faktisk LLD. Veldig flott klokke. Mesh på den har jeg aldri tenkt på. Men det såg egentlig litt kult ut. Kanskje jeg må få tak i en mesh lenke til den. Hvor får man bra slike?

Er redd det fort blir denne...
IMG_5095.JPG

Det måtte kanskje blitt en 5712, tror jeg. Resten av livet er ganske lenge (forhåpentligvis), og her tror jeg at en er nær en skive/komplikasjoner som ikke vil kjede deg i lengden.

78.jpg

Rent estetisk så står vel egentlig APRO litt høyere i kurs hos meg, men som eneste klokke så tror jeg WR 50 blir litt for lite - det holder vel forsåvidt egentlig til mitt bruk, men har erfart at jeg likevel tar den av før bading. Jeg finner bare ikke nok ro.

Hvis jeg skulle hatt bare en klokke resten av livet betyr det at min klokkeinteresse hadde forsvunnet og jeg måtte ha en klokke som jeg kunne bade med, jobbe i hagen med, o.s.v. Det måtte være en klokke jeg ikke var redd for å bruke. Derfor tror jeg mitt valg ville være denne:

IMG_0568.JPG