- Medlem
- 18. feb. 2015
Absolutt gode poengExplorer er en flott klokke, med mye historikk. Men jeg synes den blir for liten, blir for mye dressurstørrelse. i alle andre situasjoner synes jeg den har for lite tilstedeværelse. Sliter selvsagt litt med å bruke en 44mm Aquatimer til smokingen men det er max 2 ganger i året så da kunne jeg kanskje gått uten klokke. Men for 95% av mitt bruk ville Aquatimeren passet meget bra, både på jobb og i fritid. Med gummireim, diverse skinnreimer av ymsa farge og utførelse samt en ordentlig meshlenke ville mitt behov for variasjon og tilpasning til anledningen og bekledning forøvrig, være godt dekket. Er sikker på at den vil rigge bra på en kvalitetsmesh, det er nå min mening
. Har tidligere (2 ganger) eide LLD (supercompressor design, mye i samme løypa), den var super på mesh, gummi, croco, whatever. Mener at Aquatimeren som også har slike lange lugs' også vil kle det aller meste.
Vis vedlegg 32498
Jeg har faktisk LLD. Veldig flott klokke. Mesh på den har jeg aldri tenkt på. Men det såg egentlig litt kult ut. Kanskje jeg må få tak i en mesh lenke til den. Hvor får man bra slike?