Hvilken omega speedmaster pro...

Ikke noe problem. Det jeg synes var komisk er at de har blitt nødt til å bygge ut safirbaklokket for at urverket skal få plass i kassen. Kassen er for lav rett å slett. Dette gjør at klokken ligger litt høyt på hånda, svever nesten. Syntes ikke noe om det

Aiiight, da forstår jeg deg. Ja jeg har sett på bilder og lest at chrono voaxialverket er veldig høyt. Er ikke nye PO chrono ca 20 mm høy? Det er mye!

Og... Så nå at misforståelsen var helt og holdent min feil, skive ble kasse og motsatt i går kveld :(

Jeg har jo en 3570, men kunne godt tenkt meg en 3572 med display back. Også selvfølgelig en pre-moon 321!

Disse to er heller ikke helt feil: Gemini IV LE:

blueomega.jpg

og Apollo-Soyuz LE med meteoritt-skive. Prøvde denne i London i fjor. HELT rå!

Omega_Speedmaster_Professional.jpg

Har sett mk2 i gull så det skal du få tak i:)

Er så mange rå variasjoner av denne at det nesten er synd at alle skal ha den samme:)

Er det berre synsbedrag, eller har broad arrow høgare plexi (med spissare "kant") enn speedy pro?

Er det nå vi skal begynne å slenge Speedy-modeller ut i luften? OK, da tipper jeg at du har fått kloa i en 3572 :)

Gratulerer på forhånd, uansett utfall!

Det var egentlig ikke ment som noe teasing. Dere får se når unboxingen kommer. Er bare en person her inne som vet hva det blir, og han tror jeg lar være å avsløre det:)