- Medlem
- 24. april 2015
Siden 2015. Måtte vente en hel måned. 
Redigert:
Litt morsomt at AD ikke greier å stave Patek Philippe riktig
Ikke min første klokke men kjøpt i 2000 blir nok som alle mine klokker mine barns «problem» har aldri solgt en klokke og kommer forhåpentligvis aldri til å selge...
Vis vedlegg 231270
Jeg vet at -91 er en stund siden, men kan ikke huske at vi brukte Telegram fortsatt den gangen![]()
Jeg vet at -91 er en stund siden, men kan ikke huske at vi brukte Telegram fortsatt den gangen![]()
Få serier symboliserer ekte toolwatch mer enn Promaster Aqualand. Jeg savner VELDIG at Citizen finner tilbake til uttrykket på 80/90 tallsmodellene.Citizen Promaster. Kjøpt ny under FN-tjeneste i Bosnia i 1994. Ble brukt i tjenesten der hvor jeg var santitesmann på Sisu ambulanse i NorMedCoy i Tusla. Den ble siden brukt endel før den havnet i en skuff når reima røyk. Har siden blitt brukt i perioder. Det har også være flere år jeg ikke har brukt klokke. Nå er den med på båt- bade- og ferieturer. Syntes fortsatt den er veldig kul, og den bærer med seg både gode og ikke fullt så gode minner.
Det er kult med dypdemåler når jeg snorkler, men den piper og bråker mye under oppstigning.
Vis vedlegg 232664
Vis vedlegg 232667