Hvilken klokke har best lesbarhet?

20220124_153133.jpg

Om man kun ser på lesbarhet, er det neppe mange som matcher denne (bilde lånt fra nettet) :)

Vis vedlegg 277964
Jepp, kan skrive under på det, til tross for veldig stutte visere.
Vistnok designet for svaksynte, men jeg husker ikke helt hvor jeg har det fra, så ta det med en klype salt.

Bruker den alt for sjelden, men en klokke som ikke tåler å få en øl over seg passer litt dårlig i pappaperm (ja, jeg har prøvd)

Om du jobber som skipsfører i nordlige havområder med mørketid året rundt så er det lite som slår Explorer 2 polar . En må jo ha GMT også

Om du jobber som skipsfører i nordlige havområder med mørketid året rundt så er det lite som slår Explorer 2 polar . En må jo ha GMT også
Ikke enig. Jeg har en Polar og elsker den. For tiden kanskje min ynglingsklokke. Hvertfall den som får mest wristtime
Men hvite visere på hvit bakgrunn gir absolutt ikke bra leslighet. Faktisk sliter jeg med å lese tiden ved kjapt øyekast noen ganger og må konsentrere meg.
Den har egentlig bedre leslighet i mørket med god lume enn på dagtid.
Ynglingsklokke? Ja
Høy lesbarhet? Tja..nei?

• Liker
Reaksjoner: Vestante
Ikke enig. Jeg har en Polar og elsker den. For tiden kanskje min ynglingsklokke. Hvertfall den som får mest wristtime
Men hvite visere på hvit bakgrunn gir absolutt ikke bra leslighet. Faktisk sliter jeg med å lese tiden ved kjapt øyekast noen ganger og må konsentrere meg.
Den har egentlig bedre leslighet i mørket med god lume enn på dagtid.
Ynglingsklokke? Ja
Høy lesbarhet? Tja..nei?

Ok. Eg har ikkje kvite visere på min men svarte . Og det fungerer veldig bra i dei fleste lysforhold.