Hvilken klokke brukte du mest i 2025?

Medlem
22. sep. 2023
Sted
Viken

Etter at jeg så den årlige videoen til Teddy på YouTube, tenkte jeg det kunne være gøy å høre hvilken klokke dere har brukt mest det siste året🤩

Jeg har rotert ganske jevnt mellom det jeg har, men likevel er det nok Black Bay’en som har fått mest armtid.

Synes kombinasjonen av rød bezel, gulldetaljer og jubilee-lenken er helt nydelig, og for meg treffer den en perfekt balanse mellom sporty og elegant🤌

IMG_5612.jpeg

For min del er jeg rimelig sikker på at det er SD43 som har blitt brukt oftest i 2025, mest av praktiske årsaker. Kjøpte den i januar mener jeg og den har vært med på mye artig gjennom dette året, blant annet et par hundre gode dykk.

Har heldigvis ikke gått med dress en eneste gang i år, så klokkevalget har dermed ikke brutt noen tradisjonelle dresskoder.

IMG_8398.jpeg

IMG_8519.jpeg
IMG_5822.jpeg
IMG_0743.jpeg

Såfremt jeg ikke har bygd grunnmur, malt hytte, sportet eller hugd trær har jeg stort sett brukt min daglige beater DD, med unntak av fem uker sammenhengende i sommerferien med BB58 18K (tidenes sommerklokke!).
Vis vedlegg 416451

Tudor har tradisjonelt egentlig vært litt uinteressant for meg, men den der tar jo kaka! Helt enig i at det kan være tidenes sommerklokke!

Det er denne? Hvordan oppleves grønnfargen?

IMG_2701.jpeg

Har helt klart brukt min Sub mest i år, men denne har helt klart fått desidert mest tid på armen etter allokering. Nye tider og kjærligheten til mitt kjære AP vokser stadig. Sub er sub, men AP er noe eget.

IMG_6335.jpeg
IMG_7458.jpeg
IMG_7455.jpeg
IMG_7243.jpeg
IMG_7560.jpeg

Tudor har tradisjonelt egentlig vært litt uinteressant for meg, men den der tar jo kaka! Helt enig i at det kan være tidenes sommerklokke!

Det er denne? Hvordan oppleves grønnfargen?

Vis vedlegg 416479
Jeps. Den. Tror faktisk det er akkurat denne, som har fått en fin prisstigning siden jeg kjøpte den: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/435930030?ci=2

Grønnfargen er dens eneste minus. Aldri skikkelig grønn, som Hulk, OP eller DD. Litt brunaktig. Gjør klokka mer diskret, som kan være positivt.

Jeg likte den ekstremt godt!
att.3YQrLTVzaUgNw-YIAg_W4wquqtFb1A7KipPD3zOqhIU.jpeg
Sommeren 2025🤩
IMG_4723.jpeg

Mulig jeg må kjøpe den tilbake en gang, passer i alle fall godt sammen med klokkene til kidsa:
IMG_4642.jpeg

jeg har nesten ikke brukt klokke i år etter at urtjenesten fucka opp skiva på min inntil da favorittklokke. de forsøkte rette opp skaden men fikk det ikke til. hele skiten gjorde meg trist og motløs og satte en stor demper på min entusiasme 😪

Jeps. Den. Tror faktisk det er akkurat denne, som har fått en fin prisstigning siden jeg kjøpte den: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/435930030?ci=2

Grønnfargen er dens eneste minus. Aldri skikkelig grønn, som Hulk, OP eller DD. Litt brunaktig. Gjør klokka mer diskret, som kan være positivt.

Jeg likte den ekstremt godt!
Vis vedlegg 416491Sommeren 2025🤩
Vis vedlegg 416490
Mulig jeg må kjøpe den tilbake en gang, passer i alle fall godt sammen med klokkene til kidsa:
Vis vedlegg 416492
Ser helt topp ut! Skal sjekkes ut neste gang jeg ser en Tudor-butikk (fin blåfarge på den ene Tudoren til barna dine. Den andre blir litt for Bjerkete for min smak)…

• Liker
Reaksjoner: Genta