Hvilken farge er finest til Sub?

Svart svart svart.....

Skal den kunne brukes til alt, må den ha denne fargen.
Så jeg er enig med deg Minuteman.

Jeg repeterer: svart :)

Her er jeg litt uenig med majoriteten. Jeg synes en Sub er aller finest når den er 30+ og...

dscn9217.jpg

...grå...

grønt på grønt syntes jeg er herlig! :D

Tror ikke jeg kan si noe annet jeg heller. Grønn på grønn er kul!! :D

Syns forøvrig sub er digg stort sett uansett fargekombo. Svart er vel mest klassisk.

Hadde man fått kombinasjonen stål og blå, hadde jeg hatt trøbbel med å velge grønn eller blå siden jeg ikke skulle hatt svart ;)

Det er noe uforklarlig med klokker. Er litt som damer, på tross av at parygirl nummer en er heiteste så er det egentlig den tøsete vennina du helst vil ha med hjem i kveld, men så kommer du på at ingen av dem ville ta seg særlig godt ut på et bryllupsbilde, så inn kommer en tredje kandidat.

Jeg tror kanskje hvis jeg skal prøve å være objektiv at jeg synes grønn er penest på bilder, men samtidig er det den som gir meg minst når jeg får den på armen. Den som gir meg de store skjelven er TT med blå skive, men samtidig er det den som jeg minst ser for meg meg selv med på armen. En skikkelig guilty pleasure.

Er det andre som føler slikt, eller har det tørna helt for meg.:oops:

Sort 16610 til daglig uslåelig beater. Men min absolutte Rolex favoritt er og blir TT submariner BLÅ.

AW:)

Det aner meg at du aldri har eid en blå eller grønn sub?

Du tar nemlig smertelig feil på det punktet :) Både grønn og blå kan matches til det aller meste. Sort, derimot, passer ikke til blåe klær.

Da er det bra jeg ikke har så mye blåe klær..:-o

Jeg stemmer på sort, liker både grønn og blå, men jeg skal ha meg sort først ihvertfall. Så får man supplere med andre farger etterhvert:)

Siden jeg har 4 svarte Submarinere er det vel kanskje nærliggende å stemme nettop svart :D Men jayeffs blå WG Sub kan han selge til meg anytime :D