Det spørs om jeg ikke må ta meg en tur dit i morgen
Men, jeg har på følelsen, hver gang jeg går innom en slik butikk at jeg er litt malplassert derLiksom som en "bondeknøl" som kommer å skal se på en ting som han ikke har råd til noen gang
![]()
Passer perfekt på armen den der. Bare å gå amokk.
Enkelt, du fatter interesse for vintage eller seiko eller noe annet relativt rimelig som du kan kose deg med i mellomtiden. Og sånn går nu dagan.....
![]()
Det syns jeg du burde. Er jo en trivelig lørdagssyssel det.
Hehehe!! Da er du ikke alene om den følelsenDa jeg var innom for å titte på LV for et par uker siden var de bare blide og fornøyde. Fikk jo til og med lov å ta bilde uten at de rynket på nesen av den grunn. Bare å være ærlig, så får du helt sikkert se.
Når du har vært der en 4-5 ganger, og du handler gang nummer 6, blir det som julaften, nyttårsaften og påske på en gang både for deg og dem![]()
He he
Ja, kom meg ikke dit i dag gitt, litt børst i går
Men mandag tenker jeg det blir en tur innom
Bra det ikke bare er meg som har den da![]()
Ventepølse-unboxing er alltid gøy![]()
Størrelsen er finfin.
Synes det ser rart et med klokker som er større enn folks håndledd.
Når en ser på bildet ser størrelsen helt perfekt ut. Den nye kassedimensjoneringen til Rolex (som startet med GMT-master hvis jeg ikke tar mye feil) har jeg enda til gode å se på noens arm og tenke at den så liten ut. Dette med størrelse er uansett først og fremst en vanesak.
Jeg valgte selv en annen klokke fremfor den du har der for snart et år siden (hadde begge foran meg hos Bjerke) og må innrømme at jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt Rolexen. Det er superkul.