Hva syns dere om størrelsen?

Liten? Synes liten kasse er stor nok jeg. Men nå har ikke jeg snekker hender akkurat.

2499a4da.jpg

Tror det blir liten kasse den dagen jeg kjøper en sub, med mindre det blir en LV, for den er rå. Grønn besel grønn skive er i tillegg eneste suben kona liker. Håper du tar et "fornuftig" valg.

Liten? Synes liten kasse er stor nok jeg. Men nå har ikke jeg snekker hender akkurat.

2499a4da.jpg

Tror det blir liten kasse den dagen jeg kjøper en sub, med mindre det blir en LV, for den er rå. Grønn besel grønn skive er i tillegg eneste suben kona liker. Håper du tar et "fornuftig" valg.

Den delgullen der ser da ut til å sitte som et skudd på deg hvertfall :D

LV er bare digg! Madammen har gitt klart uttrykk for at hun likte den godt, så godkjenningen er på plass sånn sett. Ja, i den grad fornuft styrer et klokkekjøp i denne skalaen, så skal jeg nok være fornuftig ;) Rolex er da utrolig fornuftig egentlig!!

Vi er da alle fornuftige mennesker?!?

Om finansministeren også har gitt sitt tilsagn er det jo ikke noe mer å tenke på...

Enig. Da er det ingen ting å lure på. Skulle jeg fått igjennom et slikt kjøp nå er jeg redd jeg måtte truet med kabinettspørsmål og selv da er utfallet ikke gitt.:(

Vi er da alle fornuftige mennesker?!?

Om finansministeren også har gitt sitt tilsagn er det jo ikke noe mer å tenke på...

Ja, det kan det ikke være mye tvil om. Når man ser på urene som vanker her inne er det fornuft i bøtter og spann!!

Hehe, finansministeren har gitt tilsagn. Eneste aberet er jo at jeg må skaffe finansene selv, og det kan ta litt tid er jeg redd...

Enig. Da er det ingen ting å lure på. Skulle jeg fått igjennom et slikt kjøp nå er jeg redd jeg måtte truet med kabinettspørsmål og selv da er utfallet ikke gitt.:(

Hehehe!! Du har ikke vurdert å kuppe rollen som finansminister da? :cool: