Hva synes dere?

Overrasket over all den positive responsen jeg har fått her, regnet med lynsje-stemning da jeg tok avstand fra mekanisk ur og divere.

Vi på TS er positive og lynsjer sjelden noen...;)

Men noen reaksjoner på klokken kan muligens komme når du møter virkeligheten blant andre PHS studenter....
Har et bestemt inntrykk av at det store flertallet bruker dykkere / Casio/ G-Shock o.l. :cool:

Lykke til med opptaket!

Min bror kjøpte seg for noen år tilbake en Seiko Coutura (quartz) og den har fått mye juling! Fremdeles ingen riper å se i safirglasset og den går som ei klokke! (doooh)
Derfor det var viktig for meg med quartz og safir-glass.

Skal lage en unboxing så snart den kommer, når enn det blir. Her betalte jeg 100kr ekstra for ekspresslevering. Den befinner seg fremdeles i Singapore, selv om jeg ble lovet en levering på 3-5 dager.

Gnomon har levert hjem til meg kjappere enn butikker i norge når jeg har tatt den ekspress EMS shippingen.

3 dager har vært normen for min del.

Skal lage en unboxing så snart den kommer, når enn det blir. Her betalte jeg 100kr ekstra for ekspresslevering. Den befinner seg fremdeles i Singapore, selv om jeg ble lovet en levering på 3-5 dager.

Gleder meg til unboxing, 3-5 dager går det nok ikke. helger og helligdager kan du plusse på, pluss det kan være den ligger hos tollen i oslo i en dag og viss du er litt uheldig. tipper det tar 8 dager med helgen fra han sier den er blitt sendt.

Gleder meg til unboxing, 3-5 dager går det nok ikke. helger og helligdager kan du plusse på, pluss det kan være den ligger hos tollen i oslo i en dag og viss du er litt uheldig. tipper det tar 8 dager med helgen fra han sier den er blitt sendt.

EMS ekspress er litt anderledes... denne blir levert på døra av et postbud og du signerer på at du har fått den.

EMS Ekspress er kjapt. Veldig kjapt.

Er det noe spennende med en unboxing da? Andre unboxinger her på forumet er av klokker i klassen 50k ++ hvor klokken kommer i en elfenbensboks av mammuttann. Denne kommer sikkert knapt nok i en brun alkis-papirpose:p

Huff, klokken min har ankommet Paris, noe jeg på tidligere tråder har lest er helt grusomt :-?

.

Paris er for det meste bare spennende med fedex om jeg ikke husker helt feil..

En unboxing er alltid moro, uavhengig av hva som er inni boksen :)

Er det noe spennende med en unboxing da? Andre unboxinger her på forumet er av klokker i klassen 50k ++ hvor klokken kommer i en elfenbensboks av mammuttann. Denne kommer sikkert knapt nok i en brun alkis-papirpose:p

Huff, klokken min har ankommet Paris, noe jeg på tidligere tråder har lest er helt grusomt :-?

.

Unboxing er alltid morsomt! Uansett prisklasse!
Det er som en liten kollektiv julaften!:cool:

shipment.jpg

Neste stopp, Gardermoen?

.

shipment.jpg

Neste stopp, Gardermoen?

.

Ja, og nå starter den virkelige ventingen :p

Bring har en tendens til å forsinke pakkens ankomst. Den bruker ofte kortere tid fra Singapore, USA, Kina, Japan (eller hvor det nå måtte være) til Norge, enn den gjør fra Gardermoen til bestemmelsesstedet...

Den ville tydeligvis innom Danmark og Sverige når den først var ute og reiste..
Nå er den på:

Gardermoen N - Int'l shipment release

Dvs at skattemyndighetene holder den som gissel?

.

Dvs at skattemyndighetene holder den som gissel?

.[/QUOTE]

Så så ta det med ro. Alt løser seg når du har betalt løsepenger :)

Huff, har hørt at disse karene er harde! Forhandlinger nytter ikke, og ikke kan jeg melde ifra til politiet. Da er vel eneste utveien å betale løsepengene:(

Har enda ikke fått noen mail om hvor stor sum det er snakk om, eller er de så treige at de sender det i brevform?