Hva styrer "retningen" på samlingen din?

Av en eller annen grunn er det Breitling som styrer meg for tiden! :S Har vært gjennom 5 stykker i år og klarer ikke stoppe, alle må prøves ut! Men for meg går det meste på impuls og om jeg klarer å få en grei deal.

Enkelt og greit, med den flippingen din hvor du går lei av urene før du har fått pakket de ut av esken, så har du hardu rett og slett ingen styring :)

Kjøper klokker jeg synes er fine.

Jeg også, bortsett fra Monster og Apollon som rett og slett må sies å være styggfine.

Anders' svar til klokkehandleren som spurte om han samlet på klokker:

"Well, I mostly just accumulate them"

... treffer også hodet på spikeren hos flere her inne.

Herlig:D:D

Det går mest i dykkere. Jeg dykker overhodet ikke. Hvorfor jeg liker dem så godt aner jeg ikke, men slik er det nå engang.

Basically kjøper jeg hva jeg ønsker meg når jeg har spart opp lenge nok til å ha råd.

Har dessverre ikke fått lest alle innleggene, men fokuset ligger på divers og divers. Disse snakker direkte til meg :)

F.. Jeg er full i kveld :)

Jeg leker mye med dette i hodet; slik det er nå er det; behov, utseende, historie eller potensialet for historie og til slutt flax. Det å finne riktig klokke, til riktig pris og god kjemi med selger ser jeg for meg at kan bidra mye til å påvirke samlingen

Jeg har og "dykkersyke":), er mest "dykkerklokker" som fasinerer. Har og innsett at jeg er litt skjødeløs og ofte slår armene bori ting, så derfor er klokker som tåler en støyt nesten en nødvendighet. Hadde jeg brukt mindre penger på dykkerur kunne jeg tatt meg ett dykkerkurs og en dykkeferie, uff litt for mye selvinnsikt nå.

Enkelt og greit, med den flippingen din hvor du går lei av urene før du har fått pakket de ut av esken, så har du hardu rett og slett ingen styring :)

Skal vel ikke se bort ifra at det har vært en liten krone å tjene også.