Hva skjer med Rolex og levering?

Men er det virkelig så dumt å kjøpe nye Sub med maxi kase?
Nei det er ikke dumt i det hele tatt. Men som sagt tidligere her i tråden, om forsettet hovedsakelig er å bære den på rem er nok den slankere kassen å foretrekke. Men ny sub på lenke er fett som fy det.
 
https://imgur.com/a/XDXPM

Er jo pent begge deler, synes jeg :D
Absolutt. Funker på NATO og (ikke mitt bilde)
806AB018-5E3D-43EC-BB25-9C3D53B6D6CA.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: MrT
Gjør ikke keramisk bezel ganske stor forskjell? Hva liker dere best? Er vel bare nye sub som har det.
Jeg vil sin det kommer an på håndleddet ditt. For min del er den gamle uten keramisk det beste alternativet, men for andre med litt kraftigere lanker så er kanskje den nye bedre. Smak og behag, test begge så finner du fort ut av det.
 
Jeg vil sin det kommer an på håndleddet ditt. For min del er den gamle uten keramisk det beste alternativet, men for andre med litt kraftigere lanker så er kanskje den nye bedre. Smak og behag, test begge så finner du fort ut av det.


Det er et godt poeng.

Jeg har bare en Seiko SNA413 akkurat nå, og den bærer 43mm. Synes den er veldig fin, så i starten var jeg faktisk redd sub-en skulle bli liten. Jo eldre jeg blir, jo mindre opptatt er jeg dog opptatt av store klokker... For eksempel speedmaster synes jeg er en fin size.

Når det gjelder prøving er ikke det bare bare, for ingen har dem jo i butikk. Har aldri testet en sub på håndleddet.
 
Redigert:
Selv på alt annet enn lenke?

Absolutt! Klokka er grom og kler Everest-grummi, NATO, Perlon.. You name it!

Jeg har (og har hatt) Daytonaer, Speedmastere, Zenith, Omegaer osv osv.. Den klokka jeg liksom faller tilbake på og som funker til ALT og som jeg tør bruke uansett hvor man skal er Submariner..
 
Dette bildet rettferdiggjør ikke uttrykket en 116610 får med sine brede lugs!
image.jpeg

Den passer i mine øyne svært dårlig på Annet enn original lenke, da overgangen mellom kasse og rem blir veldig påfallende. Man ser liksom at den ikke er designet med tanke på noe annet enn lenke. Har kjøpt plenty nato, perlon og skinn, men lenka er tilbake etter maks 10 minutter hver gang! @znerken Om du skal gjøre en så kostbar investering, og har planer om å ikke bruke lenken i det heletatt, ville jeg definitivt ha valgt noe annet enn ceramic sub/gmt.

image.jpeg
 
Dette bildet rettferdiggjør ikke uttrykket en 116610 får med sine brede lugs!Vis vedlegg 62661
Den passer i mine øyne svært dårlig på Annet enn original lenke, da overgangen mellom kasse og rem blir veldig påfallende. Man ser liksom at den ikke er designet med tanke på noe annet enn lenke. Har kjøpt plenty nato, perlon og skinn, men lenka er tilbake etter maks 10 minutter hver gang! @znerken Om du skal gjøre en så kostbar investering, og har planer om å ikke bruke lenken i det heletatt, ville jeg definitivt ha valgt noe annet enn ceramic sub/gmt.

Vis vedlegg 62662


Takk for ærlig post. Hmm, såpass.. Er andre enige i dette?

Hvor lenge tror dere det er før Rolex kommer med en ny sub?


Edit, er ikke dette 116610? Ser da veldig pent ut synes jeg.

https://www.instagram.com/p/BZ_OGfjDMi_/?tagged=everestbands
 
Redigert:
Helt enig, hvis du ikke setter pris på verdens beste lenke hadde jeg kikket på noe annet. Er alt for mye spennende der ute til å bli gå med en kjedelig sub uten lenke.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ulrik og Morrison