Hva skal man velge, det er så vanskelig...

Bra valg! Kult av deg og hoppe i det med begge beina og gå for en klokke med manuellt opptrekk:D

Her vet jeg det er delte meninger, og jeg var i utgangspunktet skeptisk selv, men etter å ha fått Speedyen i hus opplever jeg at manuelle opptrekk er uproblematisk. Kjøper gjerne flere manuelt trukne klokker selv, så jeg tro ikke dette vil bli noe problem...

Her vet jeg det er delte meninger, og jeg var i utgangspunktet skeptisk selv, men etter å ha fått Speedyen i hus opplever jeg at manuelle opptrekk er uproblematisk. Kjøper gjerne flere manuelt trukne klokker selv, så jeg tro ikke dette vil bli noe problem...

Jeg mente vel ikke at det skulle bli noe problem,heller som et kompliment.

Absolutt delte meninger om dette. Det manuelle opptrekket var hovedgrunnen til at jeg solgte min Speedmaster. Ikke nødvendigvis fordi det var manuelt opptrekk (jeg foretrekker uansett automatisk), men fordi den var vanskelig og vond å trekke opp. Ble ordentlig sår på tommelen av det. Jeg elsker designet på klokka, men for meg ble den ubrukelig, dessverre.

Mestro er ei meget pen klokke, men den er diger og du skal ha temmelig kraftige håndledd for at det ikke skal se snålt ut. Vet ikke hvordan det ligger an med deg på det feltet?
Alternativt har du Jazzmaster Chrono som er 42mm.

:( ja den er nok noe for stor for meg, da håndleddet er 185 mm, tror det ville sett litt "rart ut" med 45 mm ??? Men jeg har nå funnet meg en klokke til mens jeg venter på min Stowa :) har sendt en mail til Hamilton angående H32576515 dette er en 41mm Jazzmaster Maestro
h32576515.jpg

Jeg har funne den på diverse forum og internett butikker, men kan ikke finne denne på Hamilton sine sider. Så jeg har stilt spørsmålet til de om detter er en autentisk/orginl klokke i fra de, og om pris/leveringstid.

Så jeg venter nå på svar i fra de og håper på et positivt et, hvis ikke så bestiller jeg en med sort urskive
74_hamilton_h32576785_high_cmyk.jpg

Absolutt delte meninger om dette. Det manuelle opptrekket var hovedgrunnen til at jeg solgte min Speedmaster. Ikke nødvendigvis fordi det var manuelt opptrekk (jeg foretrekker uansett automatisk), men fordi den var vanskelig og vond å trekke opp. Ble ordentlig sår på tommelen av det. Jeg elsker designet på klokka, men for meg ble den ubrukelig, dessverre.

Du snakker om funksjonærfingre! Hva skjer med dagens ungdom egentlig, har de ikke træler i nevene etter arbeid i potetåkeren?? ;) :D

Du snakker om funksjonærfingre! Hva skjer med dagens ungdom egentlig, har de ikke træler i nevene etter arbeid i potetåkeren?? ;) :D

Potetåkeren?

Potetene kommer fra butikken! Samme butikken som lager melka og eggene!

Ærlig talt, altså!