Dagens kjøpetips

Hmm.. Veldig Panerai-like, men bronzemodellen de har koster jo 170000 om du får tak i den. Den var tøff! Litt jala med japansk urverk men, det er jo tidenes ventepølse!

Leverer egentlig WorldOfWatches.com til Norge da?

Ja, jeg har kjøpt 4 klokker derfra - før jeg visste hva jeg gjorde. Ikke noe å si på prisene, men jeg kjøpte quartsur. Jeg får vont i magen av å tenke på at det ikke er mer enn et år siden heller. Heldigvis var 2 til min kone, svigerfar fikk ett og min kone overtok min Invita Rolexhomeage...
Men jeg dumper innom WOW innimellom når jeg sitter i havet på standby.
Av og til har de helt syke tilbud - som denne...

Grei pris, dog litt skeptisk til en sub på den størrelsen. Skiva må jo bli veldig liten?

Jeg tror ikke det vil bli så ille.. Til en dame altså. Men så har jeg heller ikke sett en sub på den størrelsen før, så den kan godt hende det vil se snodig ut:confused:

Denne var drittlekker da, i platina om jeg forstår rett. 80k (norske eller svenske??) + mva :)
38_1055516157.jpg

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32529338

Stemmer det at den har en tykk kasse? Tjock boett som han skriver....

Den er ikke mye polert, men har en saftig "ding" oppe på høyre lug. Tror bezel er byttet ut da den så temmelig blank og fresh ut...

Stretch i lenka framkommer ikke på bildene, så det ville jeg også hatt et bilde av.

Den er ikke mye polert, men har en saftig "ding" oppe på høyre lug. Tror bezel er byttet ut da den så temmelig blank og fresh ut...

Stretch i lenka framkommer ikke på bildene, så det ville jeg også hatt et bilde av.

Flere bilder når man ber om om det. Ser det ikke ut som om den lille tappen på bezelen er fin og gul? Men den sitter vel bare på inserten? Virker som om selger en en gjenganger og goodguy på svensk klokkeforum, så sånnsett ser det greit ut. Den er jo godt brukt kan man si.....

Noen andre som har tips om riktig pris?

1fc61dd2.jpg

b92d621f.jpg

6e381257.jpg

0f1b8453.jpg

a89d6cf4.jpg

817b4138.jpg

Ja, lumen på perla var gul og fin den... Ser visere en anelse hvite ut? Kan være mulig at disse også er byttet? Stretch på lenka er vel heller ikke direkte avskrekkende.

Vil vel ikke si at den er utbrukt på noe som helst måte, men som man kanskje kan forvente av et såpass gammelt ur. Med en runde med polering og børsting ville den "briljant" gått rett på nett...