Gjør seg klar til avgang for en helg på Rudskogen 🤩🏎️💨
S StigJ Medlem 1. des. 2025 Innlegg 59 Sted Sola torsdag kl. 22:33 #10.906 Gjør seg klar til avgang for en helg på Rudskogen Reaksjoner: Torema, Klokker, Preacher og 11 andre
seiltid Støttemedlem Medlem 5. sep. 2022 Innlegg 1.524 Sted Østfold i går 07:49 #10.907 Morgenkaffe Reaksjoner: Torema, Klokker, Preacher og 14 andre
Bgo80 Medlem 26. juni 2021 Innlegg 1.494 Sted Bergen i går 20:59 #10.908 Forvist til iPad’en Reaksjoner: Torema, Klokker, Preacher og 10 andre
Erik_SG Støttemedlem Medlem 12. juni 2020 Innlegg 1.472 Sted 1° 22´N, 103° 50´E i dag kl. 09:05 #10.909 Lunch. Reaksjoner: Torema, Klokker, MikroKrone og 5 andre
Bgo80 Medlem 26. juni 2021 Innlegg 1.494 Sted Bergen i dag kl. 12:41 #10.910 På tur Reaksjoner: Torema, jvj75, Vermin og 3 andre
J jorgenht Medlem 7. april 2020 Innlegg 209 Sted Telemark i dag kl. 16:27 #10.911 Bestiger taket på verkstedet. I 29°C. Reaksjoner: seiltid, Torema, jvj75 og 1 annen
kristianc3 Medlem 28. jan. 2013 Innlegg 2.020 Sted Bergen i dag kl. 16:55 #10.912 Fyller på skjellsand i stranden ved naustet Reaksjoner: Bgo80, seiltid, Sindregb og 2 andre
T Torema Medlem 24. mars 2023 Innlegg 45 Sted Hønefoss i dag kl. 17:02 #10.913 Langt inni Nordmarka. Hvem trenger Garmin si?!?! Reaksjoner: Ivar, Bgo80, seiltid og 1 annen
crown guard Medlem 23. april 2012 Innlegg 2.653 Sted Lier, Buskerud i dag kl. 17:14 #10.914 Årgangschampagne i plastglass og det gode liv i larvik. Ikke spørr om formen i morgen. Min bedre halvdel maser om 5 rettet med vinpakke på sjøslag. Bra jeg har redningsvest Redigert: for 41 min. siden Reaksjoner: Bgo80, Erik_SG og seiltid
Årgangschampagne i plastglass og det gode liv i larvik. Ikke spørr om formen i morgen. Min bedre halvdel maser om 5 rettet med vinpakke på sjøslag. Bra jeg har redningsvest