Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

Typisk 🙄

Vedlegg

• IMG_1212.jpeg
    IMG_1212.jpeg
    84,3 KB · Visninger: 0
  • Trist
Reaksjoner: Preacher
IMG_0378.jpeg

Lider i skyggen. For en nordbo som synes at stort varmere enn 24-25 grader er å overdrive, er strandliv med resten av familien i tett oppunder tredve grader i skyggen en prøvelse.

Spesielt når det skal kjøres bil om få timer, slik at den opplagte rehydreringsmåten utgår...

Jaja. Det blir nok bra til slutt.

Vis vedlegg 405489

Maler huset. Traff feil med temperatur, gitt.
Ikke for å gni det inn, men hver gang jeg ser noen utendørs med et maling- eller beisspann så er jeg så sinnsykt glad for at vi oppgraderte til Sibirsk lerk når vi bygde.
Nå har det stått noen år og er blitt naturlig grått og flott, og er 100% vedlikeholdsfritt.

Jeg tror å male må være det kjedeligste jeg gjør utenom maskering, men de to tingene høre jo sammen. All honnør til malere.

Ikke for å gni det inn, men hver gang jeg ser noen utendørs med et maling- eller beisspann så er jeg så sinnsykt glad for at vi oppgraderte til Sibirsk lerk når vi bygde.
Nå har det stått noen år og er blitt naturlig grått og flott, og er 100% vedlikeholdsfritt.

Jeg tror å male må være det kjedeligste jeg gjør utenom maskering, men de to tingene høre jo sammen. All honnør til malere.

Tanken på vedlikeholdsfritt treverk har slått meg, ja. Men man må bare stå i det, og finne tilfredsstillelse i å gjøre en best mulig jobb ut fra forutsetningene. Og så smaker jo en kald øl etter endt økt ekstra godt.