Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

Kjører snøskuter….

23347735-EBC4-4447-B19F-85DBAE373862.jpeg
 
Nipper til en kald en på Kapp Verde
Vis vedlegg 317647

-Nå kommer jeg sent til festen, for denne tråden sjekker jeg på langt nær hver dag, men: Hvor var du? Praia, Mindelo, Sal eller et helt annet sted?

Kapp Verde er en av få plasser jeg har vært i jobbsammenheng der jeg gladelig reiser tilbake som turist.

Eneste som var litt merkelig (Spesielt i Mindelo på São Vicente) var alle de, øh, godt voksne damene som hadde sjarmert en ung mann til å holde seg med selskap...
 
  • Liker
Reaksjoner: El Gringo
-Nå kommer jeg sent til festen, for denne tråden sjekker jeg på langt nær hver dag, men: Hvor var du? Praia, Mindelo, Sal eller et helt annet sted?

Kapp Verde er en av få plasser jeg har vært i jobbsammenheng der jeg gladelig reiser tilbake som turist.

Eneste som var litt merkelig (Spesielt i Mindelo på São Vicente) var alle de, øh, godt voksne damene som hadde sjarmert en ung mann til å holde seg med selskap...
Hei.
Forlengst hjemme igjen, men jeg (vi) var på Sal, nærmere bestemt Santa Maria.
Der var det kun unge damer som ville holde meg med selskap, og det til tross for at fruen var der..
Så vel kun et enkelt tilfelle av det du beskriver, men det kan jo skyldes at jeg ikke fulgte så nøye med.
Det var for det meste "massage" fra unge damer som var på tilbud, og hadde man vært ungkar og spellemann, så vet man aldri...
De så veldig snille ut. :)
Uansett, en kjekk plass, og aldri har jeg opplevd så mye god sjømat til en så billig penge.
Vinen fra Kapp Verde er også glimrende, både rød og hvit.
Reiser nok tilbake.
 
Redigert: