Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

En snartur på butikken. Alltids en unnskyldning for å kjøre litt :)
42992720-57F4-47DF-B821-09E3F2052E0B.jpeg
 
Irriterer meg over at vi hvert år må male det helsikes gelenderet! Malingen nekter å feste seg..! :confused:Vis vedlegg 287980
Er toppbordet tørt nok til at det kan males? Er det ikke gjennomtørt, vil heller ikke malingen sitte? Eller prøve å bytte det ut om det begynner å bli gamelt? Maling er ikke en favorittsyssel, så greit å få løst problemet så det ikke blir et fast vårprosjekt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Matsmet og Vestante
Irriterer meg over at vi hvert år må male det helsikes gelenderet! Malingen nekter å feste seg..! :confused:Vis vedlegg 287980
Sliter med akkurat samme problemet. J**** irriterende :mad:
Slet med det samme selv! Løsningen ble skraping, skraping, skraping og mer skraping - og to lag med grunning, så to lag med maling. Nå et gjerdet som nytt! Vurderte faktisk å rive hele dritten, men siste forsøk fungerte:mrgreen:
1471B239-F2F3-4881-9F92-9371B9F64049.jpeg
 
Redigert:
Man har da vel folk til slikt?
Hvis du ikke klarer eller gidder å gjøre enkle vedlikeholdsoppgaver selv, så kan du kanskje spare deg for slike kommentarer? Det fremstår ikke som spesielt sympatisk, selv om jeg antar at du forsøker å være morsom.

Og ja - jeg har faktisk brukt en malermester på huset og dette gjerdet. To ganger prøvde han å fikse gjerdet, men det endte med prisavslag og at jeg gjorde jobben selv.
 
Hvis du ikke klarer eller gidder å gjøre enkle vedlikeholdsoppgaver selv, så kan du kanskje spare deg for slike kommentarer? Det fremstår ikke som spesielt sympatisk, selv om jeg antar at du forsøker å være morsom.

Og ja - jeg har faktisk brukt en malermester på huset og dette gjerdet. To ganger prøvde han å fikse gjerdet, men det endte med prisavslag og at jeg gjorde jobben selv.
Det var et forsøk på en vits ja. Men feilet tydeligvis.
 
  • Liker
Reaksjoner: Consigliere
Jeg, og sikkert flere, gleder meg til å se @CEO sin spennende samling av klokker, biler og motorsykler. Inntil det, så tenker jeg CEO kanskje er akronym for Cheat Every One.
Motorsykkel. Ikke motorsykler. Entall. Har kun en 8 år gammel traver som dessverre blir brukt alt for lite.