Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

Bytter hydraulikkolje med vann i- upraktisk når det er blå siffer på gradestokken. :rolleyes:
9CF71705-B7DD-4069-92D5-B3D62DAD408E.jpeg
 
«Gråter» noen stille, imaginære tårer når jeg ser hva Manchester United har blitt til.
Alt har gått rake vegen nedover siden Sir Alex gav seg.
- trenere som kommer og går uten at det endrer stort
- overbetalte spillere på de villeste kontrakter i PL som ikke vil og ikke kan
- et lag som spiller fullstendig uten plan
- forferdelige eiere
- selv gamle helter som Scholes, Neville og Keane ser ut til å ha gitt opp
- å se hvor mange lysår de ligger bak City, Liverpool og Chelsea.

West Ham er nå det laget (rettmessig) som nevnes som «4 store»

Det er ingen quick-fix på dette. Tror neppe denne nye treneren kan utrette større miraklet enn sine forgjengere.
Dette kan ta en hel generasjon å snu. Hvis det i det hele tatt skjer

#tristsomfaen

PS. Joda de vant 1-0, men det var jaggu ikke mye å juble for

Vis vedlegg 272440
 
Redigert av en moderator:
Snerten den nederste «lommelykta»! :oops:

Astrolux MF05 :) Er oppgitt til å nå 3162m Har klart ca.4300m:p

Skulle bruke opp batterier før lading nede ved Rauma elv i kveld. Blåste mye, men hørte alikevel voldsomme vingeslag ett par sek.før noe slo meg i ryggen.

Ble lettere overrasket da jeg så flyvende fjær og en svane rett fremfor meg og fra meg, hehe. Dæsken så stor den var... Dem liker tydeligvis ikke søkelykter..

DSC_0014(1).jpg
 
Astrolux MF05 :) Er oppgitt til å nå 3162m Har klart ca.4300m:p

Skulle bruke opp batterier før lading nede ved Rauma elv i kveld. Blåste mye, men hørte alikevel voldsomme vingeslag ett par sek.før noe slo meg i ryggen.

Ble lettere overrasket da jeg så flyvende fjær og en svane rett fremfor meg og fra meg, hehe. Dæsken så stor den var... Dem liker tydeligvis ikke søkelykter..

Vis vedlegg 272457

Den tar et bilbatteri den der?
 
  • Liker
Reaksjoner: Måsabjønn
Begynner å miste den sympatien jeg fikk med flybransjen i går. Forsinket for andre gang i dag. Skulle tatt av 1700. Sittet i flyet over en time. Fremdeles lite bevegelse. Gardermoen leverer som vanlig i (den overraskende) 5 cm dype snøen. Det er tross alt bare desember.

50936A43-8732-4EF1-BFEA-AE90920C5BD6.jpeg